شروع لیگ دسته‌ی یک با ۹ دیدار از هفته‌ی دوم شهریور


پنجره نقل و انتقالاتی مس‌کرمان به دلیل بدهی‌هایی از فصل قبل بسته است

به گفته‌ی روابط عمومی مس‌کرمان، بدهکاری ۴۰۰ میلیون تومانی و یکسری بدهکاری‌های دیگری از سال گذشته وجود دارد که باعث شده فعلا پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تیم بسته باشد اما مدیریت به‌دنبال حل آن است تا مشکلی برای ثبت قرارداهای جدید پیش نیاید.

به گزارش کرمان‌نو، لیگ دسته‌ی یک فوتبال کشور، روزهای شنبه و یکشنبه ۱۱ و ۱۲ شهریور با ۹ دیدار شروع می‌شود.
مس‌کرمان در اولین بازی این فصل خود در گیلان به مصاف داماش خواهد رفت. در دیدارهای رودرروی این ۲ تیم کفه‌ی ترازو به سمت مس سنگینی می‌کند.
مسی‌های کرمانی در ۵ بازی اخیر خود در برابر داماش ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کردند و این می‌تواند برای مسی‌ها فرصت خوبی باشد تا شروع خوبی بعد از اتفاقات تلخ سال گذشته و سقوط به دسته‌ی یک داشته باشند.
مسی‌ها پس از اردوهای آماده‌سازی در روزهای پایانی باقی‌مانده در کرمان در حال پیگیری تمرینات خود هستند.
گفته می‌شود مس به دلیل شکایت برخی از بازیکنان فصل قبل با بسته شدن پنجره خود روبرو شده قرایی، روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان در این باره توضیح داد: «ماجرا مربوط به میثم آقایی است که حکم قطعی برای آن آمده و هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون تومان است، اما باقی بازیکنانی که شکایت کردند هنوز حکم قطعی‌شان نیامده و به نقل و انتقالات نمی‌رسد. یکسری بدهی هم از سال گذشته وجود دارد که مدیریت به‌دنبال برطرف کردن این موضوع است تا مشکلی برای ثبت قراردادهای جدید تیم ایجاد نشود.

مشکلی برای رضایتنامه تورانیان نیست

بازیکن‌سازی در فوتبال و معرفی آن‌ها به لیگ‌ها، یکی از راه‌های کسب درآمد باشگاه‌هاست.
مس‌کرمان نیز با معرفی امین کاظمیان و سامان تورانیان به لیگ برتر و انتقال آنها از این قاعده مستثنی نبوده. رضایتنامه کاظمیان برای مسی‌ها حدود ۴ میلیارد تومان سود داشته است.
این روزها تورانیان نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که با انتقال او به استقلال تهران مبلغی به‌عنوان رضایتنامه به باشگاه مس پرداخت می‌شود.
روزهای اخیر اخباری مبنی براینکه استقلال نمی‌تواند از تورانیان استفاده کند و کارت بازی این بازیکن هنوز صادر نشده، منتشر شده بود که دلیل آن هم رضایتنامه‌ای بود که هنوز از سوی باشگاه مس صادر نشده است.
قرایی در مورد سامان تورانیان گفت: قرار بود مبلغی به عنوان رضایت‌نامه از طرف باشگاه استقلال به مس پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد و مجدد سر مبلغ دیگری به توافق رسیدند که در صورت پرداخت رضایتنامه صادر می‌شود و مشکلی وجود ندارد.
قرایی در پایان با بیان اینکه نفرات این فصل مس همانند سال‌های گذشته ترکیبی از نفرات بومی و غیربومی است؛ گفت: ۹۵ درصد تیم نهایی همان بازیکنانی هستند که در تمرینات بودند شاید ۱ الی ۲ نفر تغییر کنند. ۱۲ نفر بازیکن بومی داریم و تعداد بومی‌ها کمتر از پارسال نشده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107782
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.