زیرساخت‌های ضعیف ورزش در کرمان؛


کرمان و یک سالن تجلی؛ کمبود سالن ورزشی با کیفیت

با وجود تیم‌های مختلف لیگ برتری در شهر کرمان، این شهر به جز سالن تجلی سالن مناسب دیگری برای برگزاری مسابقه داخل سالن در لیگ برتر را ندارد.

به گزارش کرمان‌نو، فردا دوشنبه ۲۱ اسفند در حالی هم تیم بسکتبال و هم تیم هندبال مس کرمان در لیگ برتر به مصاف حریفان می‌روند که به دلیل اینکه هر ۲ تیم میزبان هستند و در کرمان جز سالن تجلی سالن دیگری شرایط برگزاری مسابقه بسکتبال و هندبال در لیگ برتر را ندارد در کشمکش تغییر ساعت مسابقه بودند.

طبق برنامه فدراسیون‌های دو رشته هر ۲ بازی باید در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۱ اسفند برگزار می‌شد؛ اما باتوجه‌به میزبانی هر ۲ تیم، کرمانی‌ها در تلاش بودند ساعت هر ۲ بازی را تغییر دهند.

دیروز اعلام شد که بازی بسکتبال به ساعت ۱۵ و بازی هندبال به ساعت ۱۸:۳۰ موکول شده است. اما باتوجه‌به اینکه بسکتبال آخرین بازی فصل خود را برگزار می‌کند فدراسیون با تغییر ساعت بازی مخالفت کرد و این بازی باید راس همان ساعت ۱۶ برگزار شود که درصورتی‌که این بازی طول بکشد ممکن است شروع بازی هندبال را با مشکل روبرو کند.

مشکلی که شاید برای مسئولین کمترین اهمیتی نداشته باشد.

شهری که بعد از ساخت سالن تجلی پس از حدود ۲۲ سال هنوز سالن مجهز دیگری ندارد تا در چنین شرایطی بدون مشکل بازی‌هایش برگزار شود، بماند که همین سالن تجلی نیز پر از ایراد در ورودی‌ها و … است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116160
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.