خاتون بم و سپاهان؛ دوئل حساس هفته؛


لشکر دختران خاتون نصف‌جهان را فتح می‌کند؟

خاتون بم در حالی فردا به مصاف سپاهان می‌رود که در صورت پیروزی بیشترین شانس قهرمانی را خواهد داشت.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان تیم فوتبال خاتون فردا دوشنبه ساعت ۱۳ در شهر بم میزبان تیم سپاهان خواهد بود که در صورت پیروزی کمتر شانسی برای سایر تیم‌ها باقی می‌ماند.

شاگردان مرضیه جعفری با ۳۶ امتیاز در حالی در صدر جدول قرار دارند که اگرچه تمام رقبا به‌خصوص ملوانی‌ها منتظر لغزش این تیم هستند؛ اما خاتونی‌ها بدون باخت همچنان فصل را سپری می‌کنند.

آنها با ۱۱ برد و ۳ تساوی بهترین تیم لیگ هستند تا همچنان شانس اول قهرمانی باشند. ملوان با ۳۴ امتیاز در رده دوم و شهرداری سیرجان نیز با ۳۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد. سپاهان نیز که در ابتدای فصل جزو مدعیان قهرمانی بود با ۲۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد؛ اما شانس کمتری نسبت به سایر رقبا برای دریافت جام دارد.

خاتون درصورتی‌که بازی فردا را پیروز شود تنها بازی سخت آن بازی هفته شانزدهم در مقابل ملوان در خارج از خانه است و باقی بازی‌های این تیم آسان‌تر است؛ بنابراین این تیم نیاز به پیروزی در این مسابقه خانگی دارد تا باروحیه بهتری نیز به مصاف جدی‌ترین حریف خود در انزلی برود.

عقب افتادن شهرداری سیرجان از رقبا

شهرداری سیرجان یکی دیگر از نمایندگان استان کرمان که از ابتدای فصل نیز باهدف قهرمانی بسته شده بود اگرچه پابه‌پای خاتون و ملوان حرکت کرد؛ اما با ۲ باخت رفت‌وبرگشت به ملوان از ۲ تیم بالای جدول عقب افتاد.

شهرداری فردا به مصاف پالایش گاز ایلامی می‌رود که با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116164
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.