آش پر از روغن قرائی برای مدیر جدید باشگاه مس


۸ بازیکن مس‌کرمان همچنان کارت بازی ندارند

تیم مس‌کرمان که از ابتدای فصل با مشکلات مالی روبرو شده بود هنوز نتوانسته قرارداد ۸ بازیکن خود را ثبت کند.

به گزارش کرمان‌نو، مشکلی که این روزها مس‌کرمان با آن روبرو شده این است که به دلیل رعایت نکردن سقف قراردادها در دوره‌ی مدیرعاملی علی قرایی حالا ۸ بازیکن این تیم نتوانستند قرارداد خود را ثبت کنند و کارت بازی آنها همچنان صادر نشده است.
براساس گزارش‌هایی که وجود دارد امسال بودجه‌ی تیم فوتبال مس در لیگ دسته‌ی یک ۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده اما رقم قراردادهای بسته شده در این باشگاه مبلغی بالاتر از این مقدار است.
این موضوع پس از قوانین فدراسیون فوتبال برای رعایت سقف شرط مالی توسط تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی برای مس هم مشکل ایجاد کرده است.
تیم مس که در ابتدای فصل قبل از ثبت قراردادها نیز با مشکل پنجره بسته روبرو بود پس از برطرف کردن این مشکل توانست قرارداد ۱۹ بازیکن خود را ثبت کند اما در حالی که ۲ بازی از لیگ دسته‌ی یک گذشته همچنان ۸ بازیکن این تیم و تعدادی از مربیان موفق به ثبت قرارداد نشدند و کارت باز آنها صادر نشده است.
با توجه به تغییر مدیریت جدید حالا امیری‌خراسانی باید به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل باشد، مشکلی که از دوران مدیریت قرایی باقیمانده و باید دید چه راهکاری توسط مدیرعامل جدید برای این کار داده می‌شود.
یکی از راه‌هایی که وجود دارد این است که مسی‌ها قراردادهای بسته شده‌ی خود را کاهش دهند. سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه مس در این باره گفته است:« این مورد یکی از راهکارهایی است که رسانه‌ها ارائه کردند اما باشگاه مس‌کرمان دنبال راهکاری برای ثبت قراردادها با رضایت باشگاه و تمامی بازیکنان است.»
حالا باید دید در نهایت باشگاه مس برای این مشکل چه راهکاری دارد؟
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108701
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.