با برگزاری انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی


لیست «پیشگامان توسعه» وارد اتاق بازرگانی کرمان شد

انتخابات اتاق بازرگانی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار و در نهایت با مشارکت ۳۲۴ نفر از اعضای اتاق ۱۵ نامزد برای ۴ بخش بازرگانی، معدن، صنعت و کشاورزی انتخاب شدند

انتخابات اتاق بازرگانی در کرمان همزمان با ایران برگزار شد. به گزارش «کرمان نو» در این انتخابات که از صبح شنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۱۹:۰۰ به طول انجامید اعضای اتاق بازرگانی در محل اتاق واقع در شهر کرمان حاضر شدند و به نامزد‌های مورد نظر خود برای نشستن بر ۱۵ کرسی پارلمان بخش خصوصی در استان کرمان رای دادند.

بنابر بر گزارش «کرمان نو» در این انتخابات که ۳۲۴ بازرگان استان کرمان در آن رای دادند همه افراد حاضر در لیست «پیشگامان توسعه» واری هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی شدند.

روز چهارشنبه ۱۷ اسفند اعضای لیست پیشگامان توسعه در همایشی اهداف و برنامه‌های خود را برای اعضای اتاق بازرگانی تشریح کرده بودند. 

به این ترتیب و با رای اعضای اتاق بازرگانی:محسن ضرابی و سید مهدی طبیب زاده از بخش معدن  حامد بدرآبادی، محمدرضا بهرامی،مجید حجت نوقی،محمد صالحی،سید آرش علوی از بخش بازرگانی  محمد افشاری پور، عباس جبالبارزی سربیژن، حمید عزت آبادی پور،محمدعلی محمد میرزائیان و علی نقوی از بخش صنعت  سید محمدرضا ترابی موسوی، جلیل کاربخش راوری،مظفر محمدی  از بخش کشاورزی وارد هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان کرمان شدند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102292
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.