کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


وزش باد از فردا در برخی نقاط استان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است برای امروز، تغییرات چندانی نسبت به دیروز در سطح استان کرمان نداریم و جو نسبتاً آرام و پایدار است اما از فردا شاهد افزایش ابر و وزش باد در برخی نقاط استان هستیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه گفت: از فردا افزایش ابر و وزش باد در مناطق شمال، شمال غربی و جنوب شرقی استان کرمان را شاهد خواهیم بود که وزش باد، باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و گردوخاک در این مناطق می‌شود.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: بیشینه سرعت وزش باد در روز جمعه است و برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز ضمن افزایش ابر، بارش باران را در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب غربی استان کرمان داریم.

 او گفت: منوجان و کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مناطق استان کرمان و لاله‌زار با دمای ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر، خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.