کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خبر داد؛


وزش باد و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در برخی از مناطق استان وزش باد و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت:برای امروز در مناطق جنوبی استان بارش‌های پراکنده باران و در مناطق شرقی وزش باد را شاهد هستیم.

 او افزود:برای روز دوشنبه و سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی ناپایدار در سطح استان که عمده بارش‌ها درمناطق نیمه شمالی، شمال غربی و غرب و مرکز استان خواهد بود اکثر مناطق را در روز سه‌شنبه تحت تاثیر قرار می‌دهدکه آبگرفتگی معابر، جاری‌شدن روان‌آب‌ها دور از انتظار نیست لذا همشهریان از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی اکیدا خود‌داری کنند.

 سلاجقه بیان داشت:برای روز سه‌شنبه وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در نیمه شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، بافت و رابر وشهر کرمان گزارش بارندگی داشته‌اند که بافت و رابر با ۴ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

  سلاجقه گفت:شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار و شهربابک با دمای ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

 او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 سلاجقه افزود:همچنین صبح امروز لاله‌زار سومین ایستگاه سرد کشور بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116128
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.