بازدید امام‌جمعه کرمان از «موکب هنر»

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در حاشیه بازدید از موکب هنر گفت: ممزوج کردن هنر با محرم در عین داشتن جاذبه برای مردم نکته قابل توجه در این موکب بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: ارائه کار نو و بدیع، خلاقیت تازه و جذب مخاطبان زیاد از ویژگی‌های این موکب بود که امیدوارم سال آینده غرفه ها را توسعه داده و شاهد سیل جمعیت باشیم.

او به برگزاری زمان مناسب برپایی این موکب هم اشاره و اظهار کرد: مناسب‌ترین وقت، بعد از دهه اول محرم و قبل از پیاده روی اربعین است که امیدواریم کرمان بتواند این کار را به کل کشور صادر کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: موکب هنر نشان داد هنر می تواند در خدمت دین و اخلاق و معنویت باشد و حتی با تمام وجود در خدمت جریانی مانند عاشورا قرار بگیرد.

او موکب هنر را مصداقی از استفاده درست و اخلاقی از هنر و حرکت دادن جامعه به سمت خوبی ها و معنویت دانست و گفت: نسل جوان چون علاقه مند به هنر است و دوست دارد از مسیر هنر خیلی از مفاهیم به او منتقل شود این موکب می تواند یکی از بهترین و ارزشمند ترین مسائل هویتی ما یعنی محرم و عاشورا و انقلاب امام حسین را به نسل جوان منتقل کند و بنده از خداوند توفیق برای همه دست اندرکاران این موکب می‌خواهم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95389
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.