خطر شیوع کرونا در سیرجان بسیار جدی است


افزایش موارد قطعی ابتلا به کرونا در سیرجان به 6 نفر| چهار مورد جدید شناسایی شد

شناسایی چهار مورد جدید ابتلا به کرونا در سیرجان، خطر شیوع در این شهرستان را افزایش داده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مثبت شدن نمونه آزمایشگاهی ۴ بیمار دیگر مبتلا کرونا در سیرجان خبر داد.

دکتر محمد موقری پور ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی برای همشهریان، گفت: این ۴ بیمار مبتلا به کرونا سه نفر خانم با سنین ۷۶ و ۵۷ و ۴۸ ساله و آقای ۷۸ ساله می باشند که با علائم مشکوک به بیماری کرونا بستری شده و بلافاصله نمونه آزمایشگاهی ایشان ارسال و امروز نتیجه آزمایشات مثبت اعلام شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا سیرجان با اشاره با اینکه جمع موارد مثبت آزمایشگاهی مبتلایان به کرونا در سیرجان به ۶ نفر رسیده که یکی از آنها نیز فوت کرده است، اظهار کرد: نظر به افزایش موارد مثبت قطعی و مشکوک در شهرستان، همانطور که بارها گفته شد خطر شیوع کرونا در سیرجان بسیار جدی است و همشهریان بایستی بیش از گذشته به توصیه ها عمل کنند.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه بسیج عمومی مقابله با کرونا به آدرس salamat.gov.ir وضعیت سلامت خود را ارزیابی کرده و در صورت لزوم راهنمایی لازم را دریافت کنند. همچنین شماره تلفن ۴۰۳۰ آماده ارائه مشاوره های مختلف در رابطه با بیماری کرونا در اختیار مردم است.

دکتر موقری پور اظهار کرد: از همشهریان عزیز درخواست عاجزانه داریم تا ضمن رعایت اصول بهداشت فردی در خانه بمانند و با در نظر گرفتن یک نوروز استثنایی دید و بازدیدهای عیدانه را انجام نداده تا به قطع چرخه انتقال این ویروس در شهرستان کمک کنند و اینگونه پرسنل زحمت‌کش بهداشتی و درمانی را یاری نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45371
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.