کشف اموال سرقتی از زیر خاک| ۳ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری سه سارق و کشف یک میلیارد و 350 میلیون ریال وسایل سرقتی چال شده زیر خاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”رضا زیدآبادی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت منزل، قطعات و محتویات داخل خودرو، سرقت مغازه و احشام در حوزه پاسگاه عزیز آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس از بررسی صحنه های سرقت و انجام یکسری اقدامات پلیسی هویت سارقان که سابقه دار نیز بودند را شناسایی و در این رابطه با هماهنگی قضائی سه متهم را دستگیر کردند.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، زیدآبادی با اشاره به اعتیاد شدید سارقان به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، تصریح کرد: سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 12 فقره سرقت محتویات داخل خودرو، وسایل منزل، احشام، مغازه و کابل برق اعتراف و انگیزه خود را از این سرقت ها تامین هزینه مواد مصرفی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی نرماشیر بیان کرد: از مخفیگاه این سارقان، وسایل سرقتی متعددی که زیر خاک چال شده بودند کشف و این اقلام به ارزش تقریبی یک میلیارد و 350 میلیون ریال تحویل مالباختگان شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64163
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.