مجوز تردد از کرمان به خراسان رضوی صادر نمی‌شود

صدور هرگونه مجوز تردد (به غیر از موارد درمانی و اضطراری) برای ورود به استان خراسان رضوی و یا خروج از این استان از ۱۳ مرداد سال جاری به مدت ۲ هفته ممنوع است.

معاون سیاسی، احتماعی و امنیتی استاندار با اعلام این خبر گفت: به دلیل شیوع گسترده سویه دلتای بیماری کرونا در بیشتر شهرهای استان خراسان رضوی و روند رو به افزایش آن، ضمن تشدید نظارت بر محدودیت‌های پیش‌بینی شده در طرح جامع مدیریت هوشمند، به مدت ۲ هفته از تاریخ ۱۳ مرداد ماه جاری، صدور هرگونه مجوز تردد (به غیر از موارد درمانی و اضطراری) برای ورود به استان خراسان رضوی و یا خروج از استان ممنوع می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری افزود: این تصمیم به منظور جلوگیری از تشدید بیماری به واسطه ورود زائران و مسافران از نقاط مختلف کشور به استان فوق اتخاذ شده است.

او گفت: ضمن تشدید نظارت بر محدودیت‌های پیش بینی شده در طرح جامع مدیریت هوشمند، سفر اتباع خارجی نیز به مدت ۲ هفته به مشهد ممنوع است.

بصیری ادامه داد: با توجه به مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی ۱۹ تیرماه به عنوان “تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز” نسبت به تشدید بازرسی و نظارت دقیق بر هفت گروه شغلی اعلام شده اقدامات لازم معمول می شود.

او اضافه کرد: تمهیدات و تدابیر لازم به منظور تشدید رعایت دستورالعمل‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت سقف تعیین شده در سیستم حمل و نقل عمومی نیز باید اتخاذ شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74695
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.