مديرعامل باشگاه مس‌رفسنجان:


از بین سه گزينه داخلى برای سرمربى، یکی را انتخاب مى‌کنیم

مديرعامل باشگاه صنعت مس‌رفسنجان در گفتگو با سايت رسمى باشگاه توضيحاتى در خصوص روند انتخاب سرمربى و گشودن پنجره نقل‌وانتقالات اين باشگاه ارائه داد.

به گزارش کرمان‌نو، حسین پورمحمدی مدیرعامل مس‌رفسنجان ابتدا با اشاره به امضای قرارداد و حضور سعید دقیقی در تمرینات مس اظهار داشت: ما با کسب مجوز از مدیریت باشگاه شمس آذر قزوین با آقای سعید دقیقی وارد مذاکره شدیم و با توافق صورت‌گرفته ایشان از ترکیه به تهران آمدند و پس از امضای قرارداد در تمرینات تیم حاضر شدند؛ اما با گذشت چند روز اعلام کردند به دلیل فشارهای درون استان قادر به ترک تیم شمس آذر در این مقطع نیستند. باشگاه مس‌رفسنجان می‌توانست مانع از بازگشت ایشان به قزوین شود؛ اما به هر صورت سعید دقیقی یکی از مربیان جوان و خوش آتیه فوتبال ایران است و تصمیم گرفت کارش را در شهر خودش دنبال کند. پس از بازگشت آقای دقیقی به قزوین تمرینات مس همچنان باقدرت و به‌صورت منظم با حضور مربیان باشگاه دنبال می‌شود و برای حضور در مسابقات نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم.
پورمحمدی همچنین در مورد انتخاب سرمربی جدید این باشگاه گفت: بعد از بازگشت قطعی آقای دقیقی بررسی شرایط گزینه‌های موجود را در دستور کار قرار دادیم و در نهایت به سه گزینه نهایی داخلی رسیدیم که ان‌شاءالله در روزهای آتی و طی مذاکرات نهایی سرمربی جدید انتخاب خواهد شد و در تمرینات حاضر می‌شود. بدون شک تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم گرفته شود.
مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان در خصوص وضعیت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه نیز اظهار داشت: بخش اصلی مشکلات و محدودیت‌های مالی این فصل ما به دلیل بدهی‌های انباشته است و پنجره باشگاه نیز به همین دلیل بسته شده اما در ۲۴ ساعت گذشته بخش قابل‌توجهی از این بدهی‌ها را پرداخت کردیم و در انتظار تکمیل تشریفات قانونی هستیم تا با همکاری فدراسیون فوتبال پنجره نقل‌وانتقالاتی نیز در روزهای ابتدایی هفته آتی باز شود و برای جذب بازیکنان موردنظر سرمربی جدید نیز مشکلی نداشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114749
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.