سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:


با بهترین شرایطمان برابر داماش بازی می‌کنیم

محمودی‌نیا گفت: طی روزهای آتی و تا زمان شروع مسابقات، شناخت بیشتری از داماش گیلان کسب خواهیم کرد تا با بهترین شرایط برابر این تیم بازی کنیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود محمودی‌نیا سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان دررابطه‌با تیم داماش گیلان حریف هفته اول این تیم گفت: در تلاشیم تا با برد در این بازی تیم با یک شرایط روحی خوب لیگ را آغاز کند؛ چرا که وجود یک ذهن برنده برای تیم در شروع مسابقات بسیار لازم است.

او با اشاره به اشکالات مس کرمان افزود: قطعاً تا شروع مسابقات برروی آن‌ها کار خواهیم کرد تا با کمترین میزان اشتباهات، لیگ را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان دررابطه‌با میزان آمادگی این تیم در آستانه شروع مسابقات تصریح کرد: از لحاظ بدنی خوشبختانه تیم در آمادگی خوبی به سر می‌برد و تا ۸۰ درصد آماده شروع مسابقات است و از نظر فنی نیز قطعاً هرچه بازی‌های رسمی به جلو برود تیم هماهنگ‌تر خواهد شد و لازم است که با ذهن و بدنی هماهنگ بازی‌های لیگ یک را هفته‌به‌هفته دنبال کنیم.

محمودی نیا به شناخت مس از تیم داماش گیلان اشاره کرد و گفت: داماش تیم باسابقه و بسیار خوبی است و همواره فوتبال زیبایی ارائه می‌کند و قطعاً با تمام وجود برابر ما بازی خواهد کرد، از همین رو لازم است که تیم ما نیز با آمادگی کامل برابر این تیم در رشت به میدان برود.

او بیان داشت: قطعاً طی روزهای آتی و تا زمان شروع مسابقات، شناخت بیشتری از این تیم کسب خواهیم کرد تا با بهترین شرایط برابر این تیم بازی کنیم.

یادآور می‌شود: در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، قرار است مس کرمان ۱۱ شهریورماه ساعت ۱۸ در رشت به مصاف داماش گیلان برود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108111
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.