بمب جدید رستمی در باشگاه مس باز هم در روز غیرکاری


تغییرات در هیات مدیره باشگاه مس‌کرمان

با تصمیم رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان معرفی شدند.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی که تیم فوتبال مس‌کرمان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد، اما رستمی بمب جدیدی در این باشگاه منفجر کرد. اگرچه در بهمن ماه ۱۴۰۱ صحبت‌های زیادی از تغییرات در هیات مدیره این باشگاه مطرح بود و قرار بود میثم پاریزی، عشرت کردستانی و صدیقی کسانی باشند که جایگزین هیات مدیره فعلی شوند، رستمی پس از سفر به چین و مخالفت‌ها در فضای مجازی و همچنین حادثه‌ای که برای پاریزی اتفاق افتاد، از این تصمیم عقب‌نشینی کرد، اما امروز جمعه ۱۱ فروردین با تغییراتی در این اسامی تصمیم خود را در محل صندوق بازنشستگی مس اجرایی کرد.
براساس این تغییرات علی قرایی رییس سابق هیات فوتبال استان و مدیرعامل اسبق باشگاه بار دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان معرفی شد.
فعالیت او پیش از این در فدراسیون فوتبال با حواشی همراه بود.
عشرت کردستانی و امید طیاری هم با تصمیم رستمی به‌عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند، همچنین طیاری به عنوان رییس در هیات مدیره حضور خواهد داشت.
به نظر می‌رسد برگشتن قرایی و ترکیب جدید هیات مدیره نتیجه مصلحت سنجی رستمی در ارتباط با سیاسیون خصوصا نمایندگان مجلس بوده است.
برابر با شیوه پیشین عملکرد رستمی احتمالا او که کهندل را که علیرغم موفقیت در فصل قبل از مدیرعاملی کنار گذاشته، حالا با یک سمت جدید در شرکت ملی مس راضی می‌کند تا برای رستمی نه سیخ بسوزد و نه کباب.
اینکه چه سرنوشتی منتظر باشگاه مس کرمان خواهد بود هم به نظر دغدغه جدی رستمی نخواهد بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102734
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.