هفته‌ی بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران


تقابل ژنرال با ساپینتو

در چهارچوب هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران در حساس‌ترین دیدار شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با ۴ دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه این هفته ۲ تیم استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه‌ آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.
اگرچه تیم گل‌گهر از ابتدای فصل به دنبال کسب قهرمانی بود اما با نتایج بدست آمده و شرایط جدول شاید این امر دیگر ممکن نباشد اما این تیم همچنان به کسب سهمیه آسیا امیدوار است.
این دیدار از این حیث حساس است که جدال استقلال با تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و بازی‌های جذابی هم از آب درآمده است.
با توجه به برد پرسپولیس و سپاهان ۲ مدعی دیگر قهرمانی، در بازی‌های روز گذشته استقلال چاره‌ای جز بردن گل‌گهر ندارد و گل‌گهر هم برای اینکه شانس خود را برای کسب سهمیه از دست ندهد محکوم به پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و حساس است.
این بازی شاید بازی خداحافظی ژنرال با گل‌گهری‌ها و آخرین بازی باشد که او بر روی نیمکت یک تیم باشگاهی است.
قلعه‌نویی اگرچه از سرمربیگری تیم ملی کناره‌گیری کرده اما همچنان خیلی‌ها او را گزینه اول سرمربیگری تیم ملی می‌دانند و معتقدند در روز ۲۰ اسفند فدراسیون او را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌کند.
حالا ژنرال ایران امروز در برابر تیمی قرار می‌گیرد که با هوادارانش خاطرات زیادی داشته و بیشتر قهرمانی‌های استقلال با او بوده است.
بدون شک هواداران پر شور هر ۲ تیم، نه تنها برای این بازی لحظه شماری می‌کنند بلکه شاید هواداران سیرجانی نگرانی‌هایی هم بابت از دست دادن سرمربی خود داشته باشند.

سرنوشت مس‌ و فرزاد حسینخانی در گرو بازی با فولاد

دیگر نماینده استان کرمان یعنی مس‌کرمان هم با فولادی بازی دارد که به تازگی سرمربی خود را عوض کرده و هم‌اکنون علیرضا منصوریان سکان‌دار هدایت فولادی‌هاست.
مس‌کرمان که در رده‌ی چهاردهم جدول قرار دارد و با باخت دیروز صنعت نفت آبادان تقریبا حاشیه امنیتی دارد و با خیالی آسوده‌تر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف فولاد می‌رود.
پس از باخت مس در بازی هفته‌ی گذشته شایعاتی مبنی به برکناری فرزاد حسینخانی هم مطرح شد که تا این لحظه هیچ رسمیتی به این خبر داده نشده است.
اما بدون شک نتیجه این بازی در سرنوشت سرمربی تیم مس‌کرمان تاثیرگذار خواهد بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102179
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.