مس‌کرمان و ساحل آرامش این روزهایش


روند صعودی مسی‌های کرمان ادامه دار خواهد بود؟

مس‌کرمان در ۴ هفته‌ی گذشته با حضور اکبر محمدی توانست ۳ بازی را با پیروزی به پایان برساند و در یک بازی نیز بازنده بود. این روند هواداران مس را به این تیم امیدوار کرده و اندک امید صعود را در دل آن‌ها زنده کرده است.

به گزارش کرمان‌نو، ۳ برد و یک باخت آورده‌ی حضور اکبر محمدی در مجموعه‌ی مس‌کرمان بوده اگرچه هنوز بین علما اختلاف است که برد اول برابر آریو اسلامشهر را به نام مهدی نامجو بزنند یا اکبر محمدی، اما چیزی که اهمیت دارد روند رو به رشد نارنجی‌پوشان در ۴ هفته‌ی گذشته بوده است.

مسی‌ها که پیش از این در هفت هفته‌ی ابتدایی فصل فقط ۵ امتیاز کسب کرده بودند حالا در ۴ هفته گذشته با کسب ۹ امتیاز توانستند خودشان را از پایین جدول جدا کنند و با روحیه بهتری به مصاف حریفان بروند. 

آن‌ها الان با رتبه‌ی تک رقمی در رده‌ی نهم جدول لیگ یک قرار دارند.

نارنجی‌ئوشان در آخرین بازی هم با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان بودند تا عملکرد گلزنی خود را نیز بهتر کرده باشند.

خط دفاعی ضعیف مس‌کرمان

خط دفاعی این تیم همچنان ضعیف است و با ۱۳ گل دریافتی وضعیت خوبی ندارد. باید دید تیم فنی چه راهکاری برای این مشکل پیدا خواهد کرد. 

اگرچه گلر این تیم عملکرد مثبتی درون دروازه مسی‌ها داشته اما مس با اشتباهات فردی گل‌های زیادی را در این یازده هفته دریافت کرده است.

حالا هواداران این تیم که با حضور امیری خراسانی امیدوار به تغییرات مثبت بودند با کسب نتایج راضی کننده این ۴ هفته امیدوارند که مس همین روند را حفظ کند.

اما اینکه آیا اکبر محمدی و تیم فنی جدید تا پایان فصل میتوانند این روند را ادامه بدهند و پایان این قصه صعود مس به لیگ برتر باشد یا خیر را باید صبر کرد و منتظر ماند.

حریف ته‌جدولی برای پیروزی دیگر

مسی‌ها در هفته‌ی دوازدهم مهمان تیم خلیج فارس بوشهر هستند که بنا به اعلام سازمان لیگ این بازی عصر روز جمعه در بوشهر برگزار خواهد شد. این تیم که در قعر جدول رده‌ندی با ۷ امتیاز قرار دارد از ۵ بازی گذشته خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده و می‌تواند روی کاغذ حریف ساده‌ای برای مسی‌ها باشد. این در حالی است که مسی‌ها از ۵ بازی گذشته خود توانسته‌اند ۹ امتیاز کسب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110924
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.