چهار گلوله فولادی در دل مس


سپاهان با چهار گل مس‌رفسنجان را شکست داد

مس‌رفسنجان در فولادشهر اصفهان برابر سپاهان با ۴ گل شکست خورد تا سومین شکست متوالی شاگردان الهامی رقم بخورد.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم مس‌رفسنجان در حالی مهمان تیم سپاهان بود که مسی‌های رفسنجان با ۲ باخت از ۲ بازی قبلی به مصاف طلایی‌پوشان اصفهانی آمده بودند و این بازی می‌توانست کمی عملکرد بد ۲ هفته‌ی گذشته شاگردان الهامی را جبران کند اما این تیم با دریافت ۴ گل از شاگردان مورایس در نیمه دوم شکست سنگینی را در فولادشهر دریافت کرد تا وضعیت ساکت و تیمش وضعیت مناسبی نباشد.
تیم سپاهان که از مدعیان این فصل از رقابت‌ها هم محسوب می‌شد با شکست مس‌رفسنجان و با ۲۱ امتیاز در رده‌ی دوم قرار گرفت تا منتظر لغزش استقلال باشد.
این تیم در ۹ هفته اخیر لیگ برتر فقط یک شکست و یک مساوی داشته و در هفت دیدار دیگر به برتری رسیده بود و امروز توانست با پیروزی در خانه موفق به کسب رتبه دوم جدول لیگ برتر شود.
شاگردان الهامی در سه بازی اخیر ۸ گل دریافت کردند و تنها یک گل در بازی امروز از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند تا بدترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش بگذارند.
آنها از ۹ امتیاز سه بازی اخیر هیچ امتیازی کسب نکردند تا شرایط بحرانی برای ساکت الهامی ایجاد شود و او و تیمش باز هم مورد انتقاد قرار بگیرند.
شاگردان الهامی با ۱۴ امتیاز از ۱۲ بازی در رده‌ی نهم جدول قرار دارد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112121
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.