حسن‌زاده، معاون اقتصادی استانداری کرمان در بازدید از نمایشگاه صنایع غذایی عنوان کرد


معرفی محصولات اختصاصی کرمان ضروری است

امیر حسن‌زاده در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی «آگروفود ۲۰۲۳» گفت: واحد‌های تولیدی استان کرمان محصولات اختصاصی ارائه می‌کنند که ضرورت معرفی آن‌ها هم در استان و هم در کشور احساس می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته-ایران «آگروفود ۲۰۲۳» اظهار کرد: تنها استانی که به صورت گروهی در این نمایشگاه شرکت کرد کرمان بود و این امر را به فال نیک می‌گیریم.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان در حوزه محصولات کشاورزی، امیدواریم در سال‌های بعد با غرفه‌های بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کند. حسن‌زاده افزود: واحد‌های تولیدی استان کرمان محصولات اختصاصی را ارائه می‌کنند و ضرورت معرفی این واحد‌ها هم در استان و هم در کشور احساس می‌شود.معاون اقتصادی استانداری کرمان در ادامه بیان کرد: برخی از این واحد‌های تولیدی حاضر در سی‌امین نمایشگاه «آگروفود ۲۰۲۳» از افزایش قیمت اولیه و مسائل مرتبط با ارز سخن گفتند؛ در چهارچوب‌های قانونی حمایت‌هایی بین آن‌ها توزیع خواهد شد.حسن‌زاده با اشاره به اینکه رمز موفقیت در اقتصاد امروز کار گروهی و اشتراکی است، گفت: در کرمان دو بهشت کشاورزی و معادن وجود دارد، سعی کردیم علاوه بر حوزه معدن به کشاورزی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. امیدوارم با کار گروهی آینده خوبی را برای استان و کشور رقم بزنیم.سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته-ایران «آگروفود ۲۰۲۳» در تهران در حال برگزاری است. از استان کرمان ١٣ واحد در پاویون انجمن تخصصی صنایع همگن غذایی استان حضور دارند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105624
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.