مراسم وداع با پیکر ملیکا محمدی در ورزشگاه فجر بم برگزار شد


ملیکا محمدی آمریکا دفن می‌شود

به گفته‌ی دایی ملیکا محمدی پیکر او پس از بم به زادگاهش شیراز و سپس برای تدفین به آمریکا منتقل خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو، پیکر ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و تیم خاتون بم که به تازگی در سانحه رانندگی فوت شده بود امروز دوشنبه ساعت ۱۲ در ورزشگاه فجر بم و بر دوش بازیکنان تیم خاتون و مسئولان و ورزشکاران بمی تشییع شد.
در این مراسم حسین رحمانی دایی مرحومه ملیکا محمدی گفت: «ملیکا از بچگی علاقه وافری به فوتبال داشت و تمام بچه‌های همسایه‌ها را جلوی درب خانه جمع می‌کرد و با آنها فوتبال بازی می‌کرد.»
او بیان کرد: «از همان ابتدا کلاس‌های اولیه فوتبال را در شیراز طی کرد و در شیراز همیشه جزو نخبگان بود و اول دبیرستان به آمریکا مهاجرت کرد. ملیکا همیشه دختر مستقلی بود و جزو محدود انسان‌هایی بود که واقعا در زمان طفولیت و نوجوانی استقلال داشت.»
او عنوان کرد: «ملیکا بخاطر عرق عجیبی بود که به ایران داشت تیم‌های آمریکا را رها کرد و به ایران آمد. ملیکا از ۱۳ سالگی وارد تیم‌های ایران شده بود و در باشگاه‌های متعدد بازی کرده بود.»
رحمانی بیان کرد:«درباره تیم خاتون همیشه به ملیکا می‌گفتیم که در سپاهان بمان و بازی کن اما به دلیل علاقه‌ای که به مردم بم داشت به تیم خاتون بم آمد. اکنون که احساس مردم بم را می‌بینم دلیل آمدنش به بم را می‌فهمیم. در مدت ۲ روزی که در بم دنبال کارهای ملیکا هستم میبینم اینقدر مردم بم نسبت به ما محبت کردند و ملیکا حق داشت به تیم خاتون بم بیاید.»
ملیکا محمدی در تصادفی که بامداد یکشنبه اتفاق افتاده بود فوت شده بود. او به همراه ۲ عضو دیگری از تیم خاتون بم در ماشین اسنپی که گرفته بودند و قرار بود به محل اقامت خودشان در بم برگردند که دچار این حادثه شدند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112727
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.