بیش از ۱۱ هزار دقیقه ویژه برنامه نوروزی از صدا‌و‌سیمای کرمان پخش می‌شود

احمد علیرمضانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع اعلام برنامه‌های نوروزی 98 صدا و سیمای مرکز کرمان با تبریک ولادت امام جواد(ع) و ایام نوروز اظهار داشت: رسانه‌های نظام در حوزه جنگ رسانه‌ای موفق عمل کردند و بخش عمده شکست دشمنان نظام به دلیل عملکرد خوب و موفق رسانه‌های کشور بوده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و صدا و سیما تلاش کرد تا عملکرد چهل ساله انقلاب را به خوبی و درستی برای مردم تبیین کند گفت: در صدا و سیمای مرکز کرمان برنامه کارنامه را داشتیم و از تمام استانداران کرمان با هرگرایش و فکری دعوت کردیم تا عملکرد خود را بیان کنند و در حال گردآوری عملکرد چهل ساله انقلاب در کتابی هستیم که حدود 130 صفحه تاکنون شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه در اخبار سراسری خبر کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان را به صورت 6 دقیقه پخش کردند و به‌جز خبرهای بیت مقام معظم رهبری سابقه ندارد که در اخبار سراسری این گونه به خبری بپردازند گفت: باید به اصحاب رسانه کرمان تبریک بگویم که این چنین قدرتمند ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال در صدا و سیمای کرمان با 13 عنوان برنامه و 8 برنامه تأمینی ظاهر می‌شویم گفت: یکی از برنامه‌هایی که شروع شده است برنامه ویژه سال تحویل است که در روز سال تحویل با حضور هنرمندان کرمانی برگزار‌می‌شود.

علیرمضانی با اشاره به دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در این ایام عنوان کرد: برنامه تماشای بهار هر صبح و برنامه شب‌های بهاری به مدت 60 دقیقه هرشب پخش می‌شود و در مجموع شبکه کرمان بیش از 11 هزار دقیقه برنامه در تعطیلات نوروز دارد.

وی با بیان اینکه رادیوی کرمان برای تعطیلات نوروز برنامه‌های متنوعی دارد عنوان کرد: برنامه شوق خدمت در رادیو را داریم که نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های خود می‌گویند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های صدا و سیما این است که نگذاریم لهجه و گویش‌های محلی ما فراموش شود افزود: امسال چند برنامه محلی با گویش‌های جنوبی استان کرمان داریم.

وی با بیان اینکه 18 عنوان برنامه تأمین در رادیوی کرمان و 10 عنوان برنامه جدید برای ایام نوروز آماده کردیم که بیش از 11 هزار دقیقه برنامه را شامل می‌شود گفت: برای معرفی جاذبه‌های گرشگری استان راهی جز رسانه‌ها نداریم و ازدحام گردشگر نتیجه عملکرد رسانه‌هاست.

علیرمضانی با اشاره به اینکه 40 کلیپ تصویری در حوزه فضای مجازی با موضوع جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز پخش می‌شود افزود: 60 عکس نوشته در حوزه‌های مختلف که برای گردشگران مفید است از صدا و سیما پخش می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26196
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.