سایت جدید نمایشگاهی کرمان در ابتدای محور هفت باغ احداث می‌شود

محمدعلی دهقان صبح امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه ماه رمضان از فردا آغاز می‌شود اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم که توفیق بندگی و بهره‌مندی از الطاف الهی در این ماه را به ما بدهد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه سایت نمایشگاهی کرمان در جاده باغین فاصله زیادی تا مرکز شهر دارد گفت: زمینی در ابتدای محور هفت‌باغ واقع شده که شرایط برگزاری نمایشگاه‌ها را دارد.

سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این زمین از جمله آب و برق و گاز فراهم است عنوان کرد: مساحت زمین حدود 1.5 هکتار است که برای برپایی نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه تنظیم بازار احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه خسارت سیل در استان کرمان به محصولات کشاورزی کم بوده تصریح کرد: خسارت سیل به محصولات کشاورزی در استان کرمان آنقدر نبوده است که در قیمت محصولات کشاورزی اثر داشته باشد.

دهقان افزود: فرمانداران هر شهرستان باید گزارش میزان خسارت بارندگی‌های اخیر در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش کشاورزی را به استانداری کرمان ارائه دهند.

در این جلسه مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه کشور درگیر جنگ اقتصادی است و مباحث مربوط به بازار به‌صورت ویژه در این شرایط پیگیری می‌شود اظهار داشت: تاکید ما بر این است که مدیران دستگاه‌های مربوطه شخصا در جلسات تنظیم بازار حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کمیته نمایشگاهی در صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها را می‌دهد گفت: در حال حاضر نمایشگاه‌های کوچک به تعداد زیاد در سطح شهر برگزار می‌شود اما نیاز به تمرکز این نمایشگاه‌هاست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان به مناسبت آغاز این ماه در پارک مادر برگزار می‌شود افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم عرضه می‌شود.

در این جلسه علی سلاجقه معاون فرماندار شهرستان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاهی که در جاده باغین قرار دارد برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بوده و فاصله تا نمایشگاه هم طولانی است اظهار داشت: مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌های کوچک و استفاده عمومی مردم وجود ندارد که لازم است این مکان احداث شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27612
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.