بدهی معوقه 660 میلیاردتومانی کارفرمایان کرمانی به سازمان تامین اجتماعی

علی حسینی صبح امروز در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی انتخاب چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی سال 97 استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان در ابتدای انقلاب حدود 3 هزار و 700 کارفرما داشتیم اظهار داشت: امروز بیش از 45 هزار کارفرما در استان داریم یعنی 45 هزار کارگاه در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروزه بیش از 46 درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین هستند در حالی که در ابتدای انقلاب فقط 14 درصد مردم تحت پوشش بودند گفت: امروز بیش از 146 هزار خانوار در استان کرمان بیمه توافقی دارند و 26 شعبه اصلی تامین اجتماعی در استان کرمان وجود دارد.

به گزارش تسنیم، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه به برکت وجود کارآفرینان امروز سازمان تامین اجتماعی در استان مستمری بیش از 100 هزار خانوار را پرداخت می‌کند که 160 میلیارد تومان مستمری به آنها پرداخت می‌شود افزود: بزرگ‌ترین شریک تامین اجتماعی کارفرمایان هستند.

وی با بیان اینکه منابع ما بدون اتکا به دولت تامین می‌شود و کارفرمایان نقش مهمی در ایجاد اشتغال کشور و استان دارند عنوان کرد: کارفرمایان کرمانی به‌موقع اقدام به پرداخت حق بیمه خود کرده و خوش حساب هستند و فرهنگ بیمه امروز در استان کرمان جایگاه خود را پیدا کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای خدمات بیمه‌ای اقدامات مهمی از جمله خدمات غیرحضوری انجام داده است گفت: بیش از 99 درصد کارفرمایان کرمان لیست بیمه خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و از بیش از 43 هزار سفر غیرضروری در استان جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارفرمایان 660 میلیارد تومان بدهی معوقه به سازمان تامین اجتماعی دارند افزود: آمادگی داریم که با این کارفرمایان همکاری شود و در طرح بخشودگی جرائم به آنها کمک کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24028
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.