مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان:


ریزگردهای صحرای امارات به کرمان رسید

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان گفت: با تداوم وزش بادهای نسبتاً شدید در شرق و مناطق غربی و با انتقال ریزگرد از صحرای امارات، خیزش گردوخاک در کرمان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، مدیرکل سازمان هواشناسی استان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، گفت: از امروز تا انتهای هفته، افزایش ابر، وزش باد و کاهش کیفیت هوا، مهم‌ترین پدیده‌های جوی استان خواهند بود.
او همچنین افزود: با تداوم وزش بادهای نسبتاً شدید در شرق و مناطق غربی، و با انتقال ریزگرد از صحرای امارات، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.
عراقی‌زاده گفت: از فردا تا انتهای هفته، در مناطق شمالی، شمال غربی و برخی مناطق شرقی، با انتقال غبار از کویر مرکزی کشور و باتوجه‌به پایداری جو، شرایط برای افزایش غلظت غبار و آلاینده‌ها و متعاقباً کاهش کیفیت هوا وجود دارد.
مدیرکل سازمان هواشناسی استان خاطرنشان کرد: در همین مدت، برای مناطق نیمه جنوبی، افزایش ابر، بارش و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
او در خصوص دماهای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته گفت: لاله‌زار با دمای منفی پنج درجه سردترین و منوجان با دمای ۲۸ درجه گرم‌ترین شهر استان بود؛ همچنین طی روز جاری حداکثر دمای شهر کرمان ۲۱ درجه و حداقل دمای این شهر ۲ درجه خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111627
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.