کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان:


وزش باد نسبتاً شدید در برخی از مناطقِ کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده، وزش باد نسبتاً شدید در ناطقی همچون شمال، شمال غرب و جنوب شرقی استان پیش‌بینی می‌شود که منشأ ریزگردها از سمت کویر مرکزی است و در این مناطق کمی غبارآلود هستند و کیفیت هوا و کاهش دید افقی در آن‌ها دور از انتظار نیست.

او افزود: همچنین در ارتفاعات مرکزی و جنوب استان تا اوایل هفته آینده نیز احتمال بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود و بقیه مناطق استان جوی آرام دارند.

دریافر تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111739
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.