رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رفسنجان گفت: یک هزار و ۸۷۴ نفر از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.


بهره‌مندی ۱۸۷۴ نفر از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در رفسنجان

علی عبدالکریمی صبح امروز اول مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز در سامانه‌های مختلف دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و به فراخور جوامع هدف خود دوره‌های ویژه‌ای را تدارک دیده و اجرا می‌نماید.
وی افزود: بر اساس عملکرد ثبت‌شده در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ۱۸۷۴ نفر ثبت‌نام‌شده از ابتدای امسال برای ۲۴ نفر از افراد دارای معلولیت، ۲۴ نفر از پناهندگان و اتباع خارجی، ۲۰ نفر از دانش آموزان، ۱۶۴ نفر از دانشجویان، ۱۵ نفر از زنان سرپرست خانوار، ۲۳۲ نفر از زندانیان، ۱۰۶ نفر از ساکنین مناطق روستایی، ۳۷ نفر از سربازان وظیفه، ۶۲ نفر از معتادین بهبودیافته و ۳۴۷ نفر از شاغلین بنگاه‌های اقتصادی و بقیه نیز از متقاضیان مهارت‌آموزی، که ۶۶ نفر آنها به‌صورت کارآموزی در محیط واقعی کار بوده جمعاً ۱۸۷۴ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رفسنجان ضمن اشاره به عملکرد ۲۲۲ هزار و ۹۶۷ نفر ساعت مرکز در شش ماه امسال تصریح کرد: میزان عملکرد به تفکیک سامانه‌های ثبت‌نام‌شده وجود دارد. عبدالکریمی خاطرنشان کرد: علاوه بر بخش دولتی در این شهرستان بیش از ۱۰۰ آموزشگاه آزاد درزمینه مهارت‌آموزی فعالیت می‌نمایند که معمولاً در طول سال بیش ۲۴۰۰ نفر از مهارت آموزان در این آموزشگاه‌ها ثبت‌نام می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به نیاز مهارتی شهرستان بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و همچنین طرح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توسعه گرا مشارکت محور (اتم) ابراز امیدواری کرد که با کمک سایر مجموعه‌های شهرستان بتوان در راستای رفع نیاز مهارتی شهرستان پویاتر و موثر تر قدم برداشت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35351
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.