آخرین جزئیات سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت


وزیر ورزش و مدیرکل ورزش تهران در وضعیت وخیم | مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی در کما

صابری، رئیس اورژانس کرمان می‌گوید به جز سه تن از سرنشین‌های بالگرد یعنی سجادی(وزیر ورزش) ستوده نژاد(مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی) و جوادی(مدیرکل ورزش و جوانان تهران) که به کرمان منتقل شده یا در حال انتقال هستند و پس از دریافت خدمات درمانی بهتر می‌توان درمورد آن‌ها اظهارنظر کرد، وضعیت سایر مصدومان باثبات است

صابری، رئیس اورژانس کرمان: به جز سه تن از سرنشین‌های بالگرد یعنی سجادی(وزیر ورزش) ستوده نژاد(مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی) و جوادی(مدیرکل ورزش و جوانان تهران) که به کرمان منتقل شده یا در حال انتقال هستند و  پس از دریافت خدمات درمانی بهتر می‌توان درمورد آن‌ها اظهارنظر کرد، وضعیت سایر مصدومان باثبات است و جای نگرانی درباره این ۱۴ نفر وجود ندارد. آن‌ها در بیمارستان‌ بافت در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی درمورد خونریزی مغزی وزیر ورزش، عنوان کرد: او دچار خونریزی مغزی شده اما علائم حیاتی‌اش مثل فشار خون، نبض و تنفس‌اش باثبات است. در حال حاضر هم در حال انتقال به بیمارستان کرمان است و اگر نیاز به عمل جراحی مغز داشته باشد، این کار را انجام می‌دهند.

رئیس اورژانس کرمان درخصوص آخرین وضعیت ۲ مصدوم دیگر این حادثه که شرایط نامناسبی دارند، گفت: ستوده‌نژاد دچار ضربه مغزی شده و پروماید مغز دارد اما جوادی ضربه به کمرش وارد شده و احتمالا آسیب‌های جزئی نخاع داشته باشد. درمورد علائم حیاتی‌اش مشکلی وجود ندارد. وزیر ورزش هم تا لحظات دیگر وارد بیمارستان کرمان می‌شود. تیم جراحی مغز و اعصاب کرمان و پزشکان متخصص آماده هستند تا اقدامات درمانی لازم را انجام بدهند.

صابری درخصوص اینکه آیا باید سایر مصدومان نیز عمل جراحی انجام بدهند، توضیح داد: پزشکان متخصص در بیمارستان بافت آماده هستند و اگر کسی نیاز به عمل جراحی داشته باشد، خدمات درمانی را ارائه می‌کنند رئیس اورژانس کرمان درمورد وضعیت نماینده شهر بافت ابراز بی‌اطلاعی کرد.

آخرین آمار و وضعیت مصدومان سانحه بالگرد در شهرستان بافت کرمان

۱-علی سجادی وزیر ورزش(ضربه به سر و شکستگی دنده)
۲-میثم پاریزی رئیس ورزش جوانان کرمان(شکستگی دنده راست)
۳-ایمان روحانی منش (درمان سرپایی)
۴-زهرا برفره خبرنگار(ضربه به سینه)
۵-حسن قاسمی راینی (درمان سرپایی)
۶-علی جوادی(ضربه به کمر)
۷-طیبه هادی خانی خبرنگار (درمان سرپایی)
۸-محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش (درمان سرپایی)
۹-رضا رضاخانی محافظ وزیر(ضربه به سر)
۱۰-حبیب الله ستوده(تروما به کمر و هدتروما هوشیاری۶)
۱۱-محمدرضا پشتون فر (درمان سرپایی)
۱۲-پرویز علی محمدی خلبان(شکستگی دست راست)
۱۳-علیرضا پورسلمانی رئیس ورزش یزد (درمان سرپایی)
۱۴-محمدرضا محمودی مقدم مهندس پرواز (درمان سرپایی)
۱۴-علی انصاری خلبان (درمان سرپایی)
۱۵-غلامرضا سعادت خبرنگار (درمان سرپایی)
۱۶-علی بیگ زاده معاون استاندار (ضربه به کمر)
۱۷-اسماعیل احمدی مدیر کل حوزه وزارت ورزش که متاسفانه در این سانحه درگذشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101779
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.