مس‌کرمان یک - خوشه طلایی ۲


دومین باخت متوالی مس‌کرمان در لیگ دسته‌ی یک

در چارچوب هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ دسته‌ی یک باشگاه‌های کشور تیم مس‌کرمان در برابر خوشه طلایی آستارا ۲ بر یک شکست خورد.

به گزارش کرمان‌نو، در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ دسته‌ی یک مس‌کرمان یکی از نمایندگان استان کرمان از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۶ شهریور به مصاف حریف خود رفت. مس‌کرمان در آستارا مهمان خوشه طلایی بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود خوشه طلایی به پایان رسید.

این بازی هشتمین مصاف مسی‌ها برابر خوشه طلایی بود. این ۲ تیم پیش از این مسابقه در هفت رقابت در لیگ یک و جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته بودند و در بازی‌های رودررو کفه‌ی ترازو به سمت مسی‌ها سنگین بود.

سهم مس‌کرمان از تقابل‌های ۲ تیم سه پیروزی و سهم خوشه طلایی یک برد بوده و سه مسابقه ۲ تیم نیز به تساوی رسیده بود و این بازی نیز به سود خوشه به پایان رسید.

این بازی که به دلیل مشکلات ثبت کارت بازیکنان خوشه با تاخیر شروع شد بازی جذابی از آب در نیامد و تیم خوشه طلایی در دقیقه ۲۲ با گل محمد علیزاده توانستند دروازه مس را باز کنند.

بعد از گل خوشه ۲ تیم موقعیت حساس دیگری نداشتند تا در دقیقه ۴۰ با خطای هند مدافع خوشه و اعلام پنالتی برای مس این تیم توانست بازی را به تساوی بکشاند. مهران امیری زننده‌ی پنالتی مس‌کرمان بود.

اگرچه مسی‌ها دقایق پایانی نیمه‌ی اول را بهتر دنبال کردند اما نتیجه با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم مس در همان دقیقه اول گل دوم را دریافت کرد تا همانند نیمه دوم به دنبال جبران گل خورده باشد.

تلاش‌های مس نتیجه‌ای در بر نداشت و در حالی که می‌توانست در دقایق پایانی به گل تساوی برسد اما عبدی دروازه‌ی خالی را گل نکرد تا مس با نتیجه ۲ بر یک بازنده‌ی این دیدار خارج از خانه باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108893
1 نظر
  1. علی می گوید

    خوب بازهم خداروشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.