رییس هیات فوتبال استان:


رفتار مدیران صنایع شرکت مس خیرخواهانه نبود

بازیکنان مس‌کرمان برای لیگ جدید در حالی معرفی شدند که قرایی مدیرعامل این باشگاه در مراسم معرفی اعضای تیم گفت: یک شهر باید برای موفقیت این تیم بسیج شود.

به گزارش کرمان‌نو، مراسم معارفه اعضای تیم فوتبال مس‌کرمان با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه، رییس هیات فوتبال استان و جمعی از مسئولین و مدیران و اصحاب رسانه، روز جمعه ۲۳ تیر در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد.
مهدی جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان کرمان در این جلسه با انتقاد از نحوه عملکرد مدیران شرکت صنایع مس‌کرمان گفت: موفقیت زمانی اتفاق می‌افتد که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشند، اگر برگردیم به سال قبل که سقوط کردیم دلیلش نبودن همین آرامش بود. چه در سقوط سال‌ها قبل و چه در سقوط سال گذشته مسئولین شرکت صنایع مس بدون شک مقصر بودند و رفتارهایشان مناسب نبود.
جهانشاهی ادامه داد: نمی‌شود که ما تمامی مدیران و مربی‌های خوب خودمان را بسوزانیم و شرکت مس عملکردی که باید را نداشته باشد. متاسفانه ما با یک فرهنگ حاکمی در مجموعه شرکت مس روبرو هستیم که نه خیرخواه بودند نه پاسخگو.
رییس هیات فوتبال استان با بیان حمایت از تیم مس‌کرمان گفت: تمام شهر پشت شما هستند تا شما کارتان را انجام دهید. مس‌کرمان ریشه‌‌ی خیلی طولانی دارد، هیچکس نمی‌تواند ریشه مس‌کرمان را در شرق کشور با هیچ باشگاهی که تازه کار می‌کند مقایسه کند.
وی افزود: وقتی شما صعود می‌کنید نیمی از شهر خوشحال می‌شوند، اما زمانی که سقوط می‌کنید در تمام شهر خاک مرده پاشیده می‌شود و همین حالا هم اگر نگاه کنیم اثرات این سقوط در شهر وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان: برای موفقیت باید همه کنار هم باشیم

علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان با بیان اینکه موفقیت لازمه‌اش این است که همه در کنار هم باشیم، گفت: موفقیت یک پکیج کامل است اینکه ما بسنده کنیم به یک سری موارد موفقیت به تنهایی اتفاق نمی‌افتد.
وی ادامه داد: همه چیز بازیکن و مربی نیست، یک شهر باید بسیج شود تا این تیم بتواند به لیگ برتر برسد. اگر همراهی مردم، همراهی مسئولین و همراهی رسانه‌ها نباشد ما نمی‌توانیم موفق شویم.
قرایی با بیان اینکه شخصیت لیگ برتری تیم حفظ شده, گفت: اگر همه کمک کنند می‌توانیم همین امسال به لیگ برتر صعود کنیم.
در این مراسم از تیم فوتسال امیدهای مس‌کرمان که عنوان قهرمانی لیگ مناطق کشور را کسب کرد نیز تقدیر شد.
در بخشی از این مراسم از شعار سال جدید باشگاه نیز رونمایی شد.
«مقاومت، رمز پیروزی در جهانشهر سردار مقاومت» شعار فصل جدید نارنجی‌پوشان در رقابت‌های لیگ یک است.
در پایان مراسم اعضای تیم و کادر فنی معرفی و از پرچم باشگاه نیز رونمایی شد.

دانیال اسماعیلی، مهران امیری، امیرحسین بهزادی، علی تهامی، امیرحسین جعفری، سعید حسین‌پور، سجاد حیدری، علی خلیلی، میلاد خدایی، ایمان رازانی، محمدامین رضایی، خشایار زبرجد، امیرحسین زنگی‌آبادی، عارف زینلی، حسین بهزادی، محمد صبوری، ابوالفضل علایی، پوریا غلامی، علیرضا قادری، معین قربانی، محمدامین کاویانی، محمدصالح محمدی، ابوالفضل نظری، رضا نبی‌زاده، مهدی ناظمی، علی وزیری‌پناه، ابوالفضل یحیی‌زاده به عنوان بازیکنان تیم فوتبال مس‌کرمان در این مراسم معرفی شدند.

در کادر فنی مسی‌ها در فصل جدید لیگ دسته‌ی یک کشور نیز محمود محمودی‌نیا به عنوان سرمربی، جواد یزدیپور، مهدی نخعی، مجتبی توتونی، مهدی نامجو و عباس محمدی به عنوان دستیار حضور دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106506
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.