دبل رستمی در جشن خانگی مس 


مس از نفت طلا گرفت

به گزارش «کرمان نو» مس کرمان در دیداری خانگی موفق شد با دو گل به پیروزی که ۶ امتیاز ارزش داشت، دست پیدا کند. به این ترتیب ‌تیم فوتبال مس کرمان با برتری برابر نفت مسجدسلیمان موقعیت خود در جدول را بهبود بخشید. نارنجی‌پوشان کرمان بعد از شکست در آخرین دیدار دور رفت برابر سپاهان، در جام حذفی نفت آبادان را شکست دادند تا با انگیزه‌هایی مضاعف، برای این دیدار شش امتیازی در پایین جدول، وارد زمین شوند.

در سمت مقابل مس کرمان اما، نفت مسجد سلیمان بعد از پیروزی برابر ملوان بندر انزلی در زمین مسابقه، به رغم مطرح بودن احتمالات جدی مبنی بر شکست انضباطی در این دیدار، از روحیه و شرایط بهتری برخوردار شده و امیدوار بودند با برتری برابر مس، فاصله امتیازی خود با این تیم را پشت سر گذاشته و یک رده در جدول صعود کند اما اوضاع مطابق میل آنها پیش نرفت.

نارنجی‌پوشان کرمان بعد از شکست در آخرین دیدار دور رفت برابر سپاهان، در جام حذفی نفت آبادان را شکست دادند تا با انگیزه‌هایی مضاعف، برای این دیدار شش امتیازی در پایین جدول، وارد زمین شوند.

در سمت مقابل، نفت مسجد سلیمان بعد از پیروزی برابر ملوان بندر انزلی در زمین مسابقه، به رغم مطرح بودن احتمالات جدی مبنی بر شکست انضباطی در این دیدار، از روحیه و شرایط بهتری برخوردار شده و امیدوار بودند با برتری برابر مس، فاصله امتیازی خود با این تیم را پشت سر گذاشته و یک رده در جدول صعود کند اما اوضاع مطابق میل آنها پیش نرفت. در نیمه اول این مسابقه، مسی‌ها خیلی زود توسط عارف رستمی به گل رسیدند تا در ادامه بازی با شرایط بهتر و روحیه مساعدتر به پیاده‌کردن برنامه‌های حسین‌خانی بپردازند. در ادامه شاگردان اشکش فشار بیشتری روی دروازه شهدادنژاد وارد کردند اما ره به جایی نبردند تا در نهایت نیمه نخست این بازی به سود مس کرمان به پایان برسد‌.

در نیمه دوم برخلاف انتظارات، مس کرمان عقب ننشست و با اداره بازی در میانه میدان و نیمه زمین حریف، موفق شد از تک گل به دست آمده تا دقایق پایانی محافظت کند.

سرانجام در دقایق پایانی بازی روی یک حمله، عارف رستمی بعد از اشتباه فاحش محسن‌زاده در خروج از دروازه، برای دومین بار موفق به گلزنی شد تا شاگردان حسین‌خانی با یک پیروزی ارزشمند ۱۴ امتیازی شده و جایگاه خود را تثبیت کنند. به این ترتیب در این دیدار عارف رستمی با دبل خود در دقایق ۵ و ۸۷ نقش ویژه‌ای را در این برد شیرین خانگی برای مس ایفا کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100779
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.