دادستان کرمان اعلام کرد


ممنوعیت صدور مجوز تاسیس کارگاه ضایعاتی در کرمان تا اطلاع ثانوی

 دادستان کرمان گفت: باتوجه‌به تعداد کارگاه‌های ضایعاتی، دیگر تا اطلاع ثانوی نباید پروانه تأسیس این نوع کارگاه‌ها داده شود.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مهدی بخشی دادستان کرمان در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان، راهکارهایی برای کاهش سرقت ارائه کرد و افزود: برای راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد باید تدابیری اندیشیده شود.

 او اظهار کرد: جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز آغاز شده و باقوت باید ادامه یابد و شعب ویژه رسیدگی‌کننده سرقت در نظر گرفته و تقویت شوند. همچنین باید احکام بازدارنده باشد که احکام به سمت بازدارندگی سوق می‌یابند.

 دادستان مرکز استان کرمان بر لزوم ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی تأکید کرد و گفت: باتوجه‌به تعداد کارگاه‌های ضایعاتی، دیگر تا اطلاع ثانوی نباید مجوز پروانه تأسیس کارگاه داده شود.

 او با بیان اینکه جرائم اتباع در دو شعب به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود، در ادامه تصریح کرد: نگاه ویژه‌ای به شهرهایی بشود که سرقت در آنها بیش از دیگر مناطق استان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108068
1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    واقعا آمار سرقت در کرمان بالاست، جان و مال مردم امنیت نداره. دزد های با سابقه نباید به راحتی و آزادانه بگردند.تامین امنیت مردم از وظایف دولت است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.