شهدادنژاد:


چیزی جلودار بقای مس نخواهد شد

کاپیتان مس‌کرمان با اشاره به اینکه امتیازات زیادی را با فرصت‌سوزی و بدشانسی از دست داده‌اند، از اطمینان خود برای بقای این تیم می‌گوید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ مس‌کرمان فاصله امتیازی کمی با نفت آبادان برای فرار از سقوط دارد و نگرانی بزرگی کرمان را در فاصله سه هفته پایانی درگیر کرده است. آن‌ها تراکتور، ملوان و سپاهان را برای دستیابی به امتیاز پیش‌رو دارند و امیدوارند شرایط امتیازی به شکلی پیش برود که در نهایت موفق به کسب سهمیه بقا شوند.

آرمان شهدادنژاد کاپیتان مس‌کرمان درباره شرایط این تیم می‌گوید: از نظر فنی هر کسی که عملکرد تیم را ببیند می‌تواند بگوید که نمایش خوبی داشته‌ایم. بدشانسی زیادی داشته‌ایم و در بیشتر بازی‌ها مستحق برد بودیم، اما این اتفاق نیفتاد. هنوز چیزی تمام شده نیستیم و با احترام به نفت و هواداران این تیم، مس‌کرمان شایستگی فنی بیشتری برای بقا دارد و در بازی‌های بعدی این را ثابت خواهیم کرد.

دروازه‌بان مس درباره بازی حساس این هفته مقابل تراکتور گفت: کاری به اسم رقبا و عملکرد آن‌ها نداریم. الان در موقعیتی هستیم که باید به دنبال امتیاز باشیم. باید چند برابر توانایی که پیش از این گذاشته بودیم برای این سه بازی بگذاریم. شرایط سخت است، اما باز همه چیز دست خودمان است. برد مقابل تراکتور یا هر تیم دیگری شگفتی نیست و باید قدرت خودمان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: ما این توانایی را داریم و در چند بازی مقابل قدرت‌های بالای جدول از حیث عملکرد فنی دقایقی برتر از حریفان هم بودیم و شانس زیادی داشتیم. الان وقت اتحاد بزرگی برای همه ماست. به جدول و شرایط نگاه نمی‌کنیم و این عملکرد ماست که می‌تواند شرایط بقای ما را فراهم کند.

شهدادنژاد با اشاره به انگیزه و توانایی فرزاد حسینخانی سرمربی این تیم گفت: مس سال‌ها در تلاش برای صعود بود، اما در نهایت آقای حسین‌خانی توانست این اتفاق را شکل دهد. این صعود ساده به دست نیامده و قطعا آن را ساده از دست نخواهیم داد. اتفاقات زیادی علیه ما بوده، اما در این سه بازی نشان خواهیم داد که نه اشتباهات داوری و نه تلاش برای بقای دیگر تیم‌ها جاندار ما نخواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103670
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.