چهار طرح درمانی در منوجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح روز دوشنبه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: بهره برداری از بخش سی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) منوجان و عملیات اجرایی کلینیک تخصصی، مسکن و اقامتگاه پزشکان متخصص و همچنین کلنگ زنی توسعه اورژانس این بیمارستان با اعتبار ۱۱۴ میلیارد ریال انجام شد.

اصغر مکارم افزود: بیمارستان منوجان تاکنون از داشتن یک بخش سی سی یو جداگانه و مجزا محروم بود و امروز این امکان با تجهیز بخشی از بیمارستان به لوازم مورد نیاز و اختصاص چهار تخت، با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال فراهم شده است.

آغاز عملیات اجرایی توسعه اورژانس بیمارستان منوجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: با حضور وزیر بهداشت، عملیات اجرایی توسعه اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) منوجان با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث اقامتگاه پزشکان متخصص

مکارم ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی تهیه مسکن و احداث اقامتگاه پزشکان متخصص منوجان با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیارد ریال آغاز شد.

شهرستان منوجان ۶۰ بیمار تالاسمی دارد

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان نیز در این آئین گفت: شهرستان م نوجان ۶۰ بیمار تالاسمی و ۱۸ بیمار دیالیزی دارد که به علت نبود امکانات، به بیمارستان کهنوج مراجعه می‌کنند.

وزیر بهداشت در بدو ورود به بیمارستان منوجان با بیماران گفت و گو و از طرح ملی فشار خون این شهرستان دیدن کرد.

در سفر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه جنوب کرمان ۶۳ طرح درمانی کوچک و بزرگ با اعتبار ۳۵۷ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

کلنگ زنی بیمارستان جدید کهنوج و زایشگاه شهرستان رودبار جنوب نیز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به جنوب کرمان خواهد بود.

وزیر بهداشت را در این سفر، استاندار کرمان، یحیی کمالی پور و احمد حمزه نمایندگان مردم جنوب کرمان در خانه ملت و همچنین رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29705
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.