واگذاری مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات

روح الله خدیشی با اشاره به دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان در محل این اداره گفت که با درخواست خانه مطبوعات، قرار شده میراث فرهنگی مدیریت موزه مطبوعات را به خانه مطبوعات واگذار کند. خدیشی با بیان اینکه بدون شك اصحاب رسانه استان خواستار بهبود وضعیت موزه مطبوعات كرمان هستند، گفت که از اداره كل میراث فرهنگی انتظار می رود در جهت توسعه و تجهیز موزه مطبوعات استان بیش از پیش همكاری داشته باشد. در حال حاضر در موزه مطبوعات استان كرمان یادگارهای نفیسی از پیشكسوتان قلم و رسانه استان نگهداری می شود كه می توان با توسعه این موزه آثار بیشتری از تاریخ مطبوعات استان كرمان  را به نمایش گذاشت.
برگزاری تورهای رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های گردشگری استان و انتشار آگهی مزایده و مناقصه اداره کل میراث فرهنگی با طی روال قانونی در رسانه‌های استان از دیگر توافق‌های صورت گرفته در دیدار مدیر خانه مطبوعات با مدیرکل میراث فرهنگی بود.
محمود وفایی هم با تاكید بر اینكه اداره كل میراث فرهنگی استان آماده هر گونه همكاری با خانه مطبوعات است، گفت که این اداره كل پس از واگذاری مدیریت موزه مطبوعات توسعه و تجهیز آن را در دستور كار قرار خواهد داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12453
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.