آرشیو الکترونیکی ۱۱میلیون اوراق پرونده ثبتی در کرمان

رضا طالبی زاده در آئین افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ۲ کرمان گفت که سال گذشته پرونده های مربوط به کرمان، شهداد، راور، ماهان و گلباف وارد سیستم شده است.
وی افزود در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی برای جانمایی و تثبیت مالکیت اراضی در استان کرمان انجام شده است. سال گذشته ۸۶ هزار و ۸۹۸سند مالکیت تک برگ در استان صادر شد.
طالبی زاده ادامه داد که در استان در مجموع ۱۷ میلیون هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی وجود دارد که از این میزان تاکنون ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار در سیستم کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان جانمایی شده است.
وی ادامه داد: بعد از جانمایی، هشت میلیون و ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی، تثبیت مالکیت و سند کاداستری برای آنها صادر شده است.
طالبی زاده با بیان اینکه یک سوم تثبیت اراضی دولتی کل کشور در استان کرمان ثبت شده است، گفته یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۴۲ قطعه نیز در این استان پلاک گذاری شده است.
وی گفت که اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان سال گذشته در حوزه عملکردی املاک و کاداستر رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان افزود در رفسنجان، سیرجان و کرمان در ۲ نقطه، ساختمان ثبت اسناد و املاک تصویب و اجرایی شده که بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.
وی گفت: ساختمان اداره ثبت منطقه ۲ کرمان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، با یکهزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و در مدت زمان ۹ ماه احداث شده است.
وی با بیان اینکه در هفت شهرستان استان اداره ثبت اسناد و املاک نداریم گفت: در حوزه نیروی انسانی نیز مشکل داریم که باید در زمینه رفع این مشکلات اقدام شود.
ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ۲ کرمان با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی افتتاح شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12256
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.