استان کرمان الگوی کیفی نان کشور است

مجید نژادبیگلری در در شورای پدافند غیرعامل استان کرمان با بیان اینکه در تمام سیلوهای استان کرمان با توجه به سیاست های موجود همواره ذخیره سازی وجود داشته است، ادامه داد: در تامین ذخایر استراتژیک گندم مشکلی در استان کرمان وجود ندارد.
بیگلربیگی با اشاره به اینکه میزان مصرف ماهانه گندم در استان کرمان 20 هزار تن است، اظهار کرد: علاوه بر ذخایر موجود، 100 هزار تن گندم در حال ورود به استان کرمان است که بخشی ازآن از طریق جاده ای و بخشی نیز از طریق ریلی وارد استان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کار تخلیه گندم به صورت شبانه روزی در دست انجام است و در این زمینه کار جهادی انجام می شود تصریح کرد: در حال حاضر استان کرمان به عنوان الگوی کیفی نان کشور مطرح است و نان سالم در این استان تولید می شود و در این حوزه نظارت های لازم در دست انجام است.
به گزارش ایسنا، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با تاکید بر اینکه لازم است که فکر اساسی برای تامین آب مورد نیاز برخی سیلوهای استان کرمان اندیشیده شود به فهرست اقلام اساسی اشاره  کرد و افزود: برنج، روغن، شکر، قند، حبوبات و گندم از جمله این اقلام به شمار می روند و استان کرمان در تامین کالاهای اساسی به عنوان معین برخی استان های همجوار به شمار می رود.
نژادبیگلری یادآور شد: برخی سیلوهای استان کرمان به خوبی بازسازی شده است و استان کرمان در تامین فضای مورد نیاز برای انبار کالاهای اساسی مشکلی ندارد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23757
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.