وضعیت برق کرمان نرمال است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول عبداللهی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: خوشبختانه امسال مشترکان کشاورزی، صنعتی و اداری در زمینه مصرف برق رعایت می‌کنند و تا امروز براساس تفاهمنامه ها، مصرف کنترل و پاداش‌ها پرداخت شده و هیچ برنامه‌ای برای خاموشی نداریم.

وی افزود: در صورتی که روند کار به همین صورت پیش برود و مشترکان به تعهداتی که داده اند عمل کنند، برنامه‌ای برای خاموشی نداریم و به کمبود برخورد نمی‌کنیم، اما اگر همکاری نباشد، در صورت بروز مشکل، خاموشی در بخش‌هایی اعمال می‌شود.

عبداللهی تصریح کرد: در سال جاری برای هر استان برنامه و سقف میزان انرژی مصرفی مشخص شده و اگر استانی سقف را رعایت کند، حتی اگر در کشور کمبود باشد، این استان نباید خاموش کند و استان‌هایی باید خاموشی داشته باشند که از سقف عبور کرده اند.

وی بیان کرد: ما این برنامه را برای شهرستان‌های حوزه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اعمال کرده ایم و اگر شهرستانی رعایت نکند، در صورتی که مشکلی پیش بیاید، خاموشی را به همان شهرستانی می‌دهیم که مشترکانش همکاری ندارند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق شمال کرمان گفت: تاکنون خوشبختانه همه جا وضعیت نرمال بوده و مشکلی نداریم.

وی درباره تغییر ساعت اداری و تاثیر در مصرف انرژی برق بیان کرد: هر روز مصرف ادارات بررسی و مانیتور می‌شود و علاوه بر تغییر ساعت اداری، دستگاه‌های اجرایی باید از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه سیستم سرمایشی را خاموش کنند، زیرا ساعت ۱۳ اوج بار است و این مسئله از سوی استاندار تاکید شده است.

عبداللهی تصریح کرد: همکاران ما هر روز در ادارات حضور یافته و این مسئله را بررسی می‌کنند و از راه دور نیز وضعیت کنترل می‌شود و سازمان‌هایی که این مسئله را رعایت نمی‌کنند، از طریق استانداری پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه مشکل خیلی حادی با ادارات نداریم و تقریبا همکاری بیش از ۹۵ درصد را در کنترل مصرف برق دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29709
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.