۸۰۰ سند تک برگی در مناطق روستایی ریگان صادر شد

رئیس اداره ثبت و اسناد و املاک ریگان شامگاه چهارشنبه در حاشیه تحویل اسناد مالکیت روستای تهرود این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: برای حفظ و صیانت از مراتع و منابع طبیعی و جلوگیری از دعاوی محلی این اقدامات در حال انجام است.

بهروز برائی نژاد افزود: اسناد مالکیت روستای تهرود شهرستان ریگان از طریق قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن به تعداد ۴۵ سند واگذار شد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته اقدامات لازم جهت صدور بیش از ۸۰۰ برگ اسناد مالکیت متقاضیان اراضی شهر گنبکی و روستاهای تهرود، تقی آباد، محمدآباد سرحدی، حجت آباد و سعدآباد انجام گرفته است..

برائی نژاد تاضافه کرد: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در اجرای قانون الحاق، امیدواریم شاهد سنددار شدن تمام املاک شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

وی عنوان کرد: طرح سند دارکردن اراضی در سال جاری نیز در بیش از ۱۰ روستای شهرستان طرح مذکور با همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد با برنامه صدور بیش ۱۰۰۰ برگ سند در دستور کار قرار دارد.

رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان ریگان به اهمیت موضوع تثبیت اراضی اشاره کرد و گفت با توجه به ابلاغ قانون کاداستر (حدنگار) در برنامه زمان بندی اعلامی باید تمام اسناد دستی به اسناد تک برگ ثبتی تبدیل شوند.

شهرستان ریگان در ۲۴۰ کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29570
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.