کارشناس اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


ورود سامانه بارشی به کرمان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر امروز، فعالیت سامانه بارشی، برخی از مناطق استان کرمان را در بر می‌گیرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: امروز در مناطق جنوبی وزش باد و گردوخاک را خواهیم داشت.

 او با اشاره به اینکه از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی به کشور، این سامانه در کرمان به‌صورت افزایش ابر و بارش باران برخی از مناطق شمال و شمال غربی استان را در بر می‌گیرد، افزود: عمده بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوب غربی طی روز جمعه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: برای شنبه هفته آینده باتوجه‌به کاهش دما، خطر سرمازدگی برای محصولات باغی در مناطق شمال و غرب بخصوص در شهربابک و برخی مناطق زرند وجود دارد که توصیه می‌کنیم کشاورزان با راهنمایی کارشناسان مربوطه تمهیدات لازم را برای خطر سرمازدگی بیندیشند.

او بیان داشت: همچنین برای روزهای شنبه و یکشنبه، جوی نسبتاً پایدار را در سطح استان خواهیم داشت.

 دریافر افزود: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان و لاله‌زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.
او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116641
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.