طلا، سکه و ارز در کانال صعودی

بازار طلای ایران، بازار سکه و ارز امروز هم به مانند روز گذشته شاهد رشد نسبی قیمت‌ها بودند.

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۶۱ (یک هزار و چهارصد و شصت و یک) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ – با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱,۴۶۰ (یک هزار و چهارصد و شصت) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۸۱,۱۰۰ (چهارصد و هشتاد و یک هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۵ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۶۴۱,۵۰۰ (ششصد و چهل و یک هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۹۶ درصدی داشته است.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل، با ۱۷۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۰۸۴,۰۰۰ (دو میلیون و هشتاد و چهار هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز دلار مانند روز قبل، با افزایش و کاهش قیمتی روبه‌رو نشد، دلار که روز قبل تا ۱۳,۵۵۳ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه و سه) تومان رسیده بود، امروز به ۱۳,۵۵۳ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه و سه) تومان رسید.

یورو، امروز به ۱۴,۸۵۲ (چهارده هزار و هشتصد و پنجاه و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل  تا ۴,۶۴۵,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و چهل و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۹۵ درصدی به ۴,۶۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و نود هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز به ۴,۷۲۱,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و بیست و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۸۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۵۱۶,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و شانزده هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۶۱۲,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و دوازده هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی، امروز به ۹۳۱,۰۰۰ (نهصد و سی و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38308
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.