در ستاد کرونای کرمان مطرح شد


از هم رنگ شدن زرند و شهربابک تا واکسینه شدن ۹۲ درصد دانش آموزان کرمانی

در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان مطالب مختلفی از جمله قرمز شدن شهرستان زرند تا واکسینه شدن ۹۲ درصد دانش آموزان استان کرمان مطرح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمدصادق بصیری” معاون استاندار ظهر امروز ۱۵ آبان ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به تغییر رنگ بندی برخی شهرستان ها گفت: ۳۳ شهرستان در کل کشور در وضعیت قرمز و ۱۰۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و مابقی شهرستان های کشور در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی هستند.

وی بیان کرد: در استان کرمان شهرستان های زرند و شهربابک در وضعیت قرمز؛ رفسنجان، سیرجان و کرمان در وضعیت نارنجی، نرماشیر، عنبرآباد، فاریاب، کهنوج و منوجان در وضعیت آبی و ۱۳ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

جانشین استاندار در ستاد کرونای کرمان بیان کرد: متاسفانه وضعیت کرونایی شهرستان های ریگان، زرند، فهرج و قلعه گنج نسبت به هفته قبل بدتر شده و خوشبختانه شهرستان های عنبرآباد، کهنوج و منوجان تغییر وضعیت خوبی داشته اند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه “ماشالله میرزا حسینی” معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد دانش آموزان استان دوز اول و ۲۵ درصد نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بیشترین واکسیناسیون کرونای دانش آموزان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۹۷ درصد و کمترین آمار مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۷۵ درصد است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسینه شدن بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: از امروز مدارس متوسطه دور دوم و از اول آذرماه مدارس متوسطه دور اول بازگشایی می شوند و زمان بازگشایی مدارس ابتدایی باید ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.