رتبه نخست تعداد رسانه‌ها را در کشور داریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اکنون ۳۵۰ رسانه مکتوب و پایگاه خبری در استان کرمان فعالیت دارند تصریح کرد: با توجه به جمعیت سه میلیونی استان نسبت به جمعیت رتبه نخست تعداد رسانه‌ها را در کشور داریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمدرضا علیزاده افزود: کیفیت‌بخشی به تولید محتوا در رسانه‌ها از اهمیت و کارکردهای زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: تاثیرگذاری رسانه را باید با میزان اثربخشی کیفی آن سنجید که این مهم در مسیر کار حرفه ای و همراه با سیاستگذاری و تولیدمحتوای کیفی صورت می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان: تعامل با سایر دستگاه ها در حوزه های فرهنگی و رسانه ای استان را حفظ کردیم و بحث اطلاع رسانی کیفی را در دستور کار رسانه ها قرار دادیم.

رتبه نخست تعداد رسانه ها را در کشور داریم

علیزاده با بیان اینکه اکنون ۳۵۰ رسانه مکتوب و پایگاه خبری در استان کرمان فعالیت دارند تصریح کرد: با توجه به جمعیت سه میلیونی استان نسبت به جمعیت رتبه نخست تعداد رسانه ها را در کشور داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: درچند سال گذشته بر میانه روی و اعتدال در کار رسانه ای استان تاکید داشتیم و با استفاده از همه ظرفیت ها نگاه کارشناسی را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: نگاه به مسائل و مشکلات باید با توجه به فرصت ها و تجارب گذشته باشد و همه به موفقیت دولت ها کمک کنند.

علیزاده گفت که برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای کار کیفی در رسانه ها نیز در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73938
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.