احتمال افزایش انتشار کرونا در جنوب کرمان | مردم هشدارها را جدی بگیرند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:‍ ممکن است در روز‌های آینده اخبار ناگواری از رشد و فعالیت ویروس کرونا در منطقه جنوب کرمان بشنویم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در هشداری جدی گفت: با توجه به رصد منطقه‌ای و بررسی‌های میدانی و اطلاعات بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، به نظر می‌رسد انتشار ویروس کرونا در منطقه جنوب کرمان رو به افزایش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر خیرخواه ادامه داد:  طی روز‌های آتی درگیری منطقه با این ویروس بیشتر خواهد شد و لازم است مردم هشدار‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی افزود:

ممکن است در روز‌های آینده اخبار ناگواری از رشد و فعالیت ویروس کرونا در منطقه بشنویم لذا از مردم خواهشمندیم با خودمراقبتی در کاهش چرخه این ویروس ما را یاری کنند.

خیرخواه تصریح: بهتر است مردم فعلا تا بهبودی اوضاع ضمن رعایت نکات بهداشتی جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند، از سفر‌ها و خرید‌های غیرضروری پرهیز کنند و از حضور در تجمعات و بازار‌ها خودداری کنند.

خیر خواه به نقش مردم در پیشگیری کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه دوره کمون این بیماری در یکی دو هفته آینده است، همه مردم باید در کنترل آن کمک کنند و تمام تلاش ما و همکاران مان این است که این بیماری در هفته‌های آتی متوقف شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از صاحبان مشاغل خواست تا اطلاع ثانوی کار و کسب‌های غیرضروری را تعطیل کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43939
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.