شوخی موتورسوار با آمبولانس؛


موتورسوار به کما رفت، اورژانس از ماموریت بازماند

مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: شوخی سه موتورسوار با آمبولانس در این شهر و برخورد آنان با این خودرو که به تصادف انجامید، یکی از موتورسواران را به کما فرستاد و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، رامین شیروانی مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تشریح زوایای مختلف این رویداد اظهار کرد: شب یلدا (شامگاه پنجشنبه) سه جوان موتورسوار با سه موتور جداگانه، گویا با انگیزه شوخی و اذیت راننده آمبولانس به سمت خودرو فوریت‌های پزشکی که در حال ماموریت بوده است می‌روند که برخورد آنان با خودرو از روبه‌رو، حادثه‌ساز می‌شود.

او با بیان اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی مقصران حادثه را موتورسواران دانسته‌اند ادامه داد: یکی از موتورسواران با ضربه به سر مواجه شده، ۲ نفر دیگر نیز از قسمت پا و زانو دچار شکستگی شده‌اند.

شیروانی با اشاره به اینکه این حادثه در یکی از خیابان‌های مرکز شهر رخ داده است اضافه کرد: سطح هوشیاری فردی که سر او آسیب دیده پنج از ۱۵ است و شرایط نامساعدی دارد.

او افزود: مواردی پیش می‌آید برخی رانندگان خودروها با انگیزه نامشخص مانع حرکت آمبولانس می‌شوند و دست به حرکات خطرآفرینی می‌زنند که این مساله جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازد.

همچنین بر اساس گفته‌های شاهدان حادثه در محل، هر سه موتورسوار از اتابع هستند و مشخص نیست آیا موتورسیکلتی که سوار بر آن بودند متعلق به خودشان بوده است یا خیر.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112630
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.