پاسخ علوم‌پزشکی کرمان به نبود متخصص عفونی در بافت:


امکانات اولیه بستری و درمان کووید ۱۹ در بافت وجود دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تکذیب خبر نبود امکانات بستری بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان بافت خبر داد و گفت: امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کووید 19 در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است.

دکتر مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان: با توجه به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نبودن پزشک متخصص عفونی در شهرستان بافت به اطلاع می رساند امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کووید 19 در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است و پزشکان متخصص و مسئول نیز دستورالعمل های مربوطه را دریافت و وظیفه درمان بیماران مشکوک و یا قطعی کووید 19 را بر عهده دارند.

دکتر شفیعی ادامه داد: همه امکانات اولیه جهت بستری و درمان این بیماران در شهرستان بافت وجود داشته و هیچ نیازی به اعزام همه بیماران نیست و در صورت ضرورت به اعزام موارد نادر به بیمارستان مرجع کرمان ( افضلی پور) هماهنگی لازم به عمل می آید.

وی عنوان کرد: به دنبال بیمار شدن آقای دکتر گدری متخصص عفونی ساکن بافت، متخصص داخلی آن شهرستان مسئولیت مذکور را عهده دار می باشد و کاملاً با مرکز کرمان هماهنگ است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با توجه به اعلام نتایج آزمایشگاه تست کرونای نمونه آقای دکتر گدری منفی شده است و امیدواریم هرچه زودتر در صحت کامل به محل خدمت خود برگردند.

در پایان شفیعی اظهار کرد:  لذا مردم شریف شهرستان بافت هیچگونه نگرانی در خصوص دریافت خدمات نداشته باشند و خدمات کما فی السابق توسط خدمتگزاران آن ها در حوزه سلامت ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46121
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.