سردار معروفی: همه برای کار کردن در مکتب حاج‌قاسم جا دارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اجلاسیه پایانی سالگرد حاج قاسم گفت: حاج‌قاسم متعلق به همه ملت ایران است و همه برای کار کردن در مکتب حاج‌قاسم جا دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اجلاسیه پایانی سالگرد حاج قاسم با حضور سردار سلامی و فرزندان شهید سلیمانی در مصلی کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در این مراسم گفت: سردار سلیمانی نگاه فرامرزی در دفاع از اسلام و مسلمانان، دفاع از عتبات عالیات و حرمین، رشادت و مردانگی در میادین صعب و سخت، حمله به دریای مشکلات و عبور از موانع سخت داشت و در حالت آماده باش کامل بود.

او ادامه داد: نوازش فقیر، توجه به قشر محروم و آسیب‌دیده، احترام وافر به توده‌های مردم، پذیرش نسل جوان با آغوش باز، توجه به صله ارحام، محبت به اهل‌بیت صفحه دیگری از اخلاق این مرد میدان است.

امام جمعه کرمان گفت:

منتظر انتقام پی‌درپی از آمریکا، ترامپ و استکبار به نظاره نشستیم.

باید فرهنگ حاج‌قاسم تبدیل به جریان شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم گفت:‌ قطعا با خاطرات حاج‌قاسم زندگی نخواهیم کرد بلکه با واقعیت حاج‌قاسم زندگی خواهیم کرد که الگوی عملی ما برای پیمودن راه حق و رسیدن به سعادت است.

سردار معروفی افزود: حاج‌قاسم اعتقاد قلبی داشت؛ انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و خودش سپر بلای مردم می‌شود.

او با اشاره به اینکه بالاترین درجه تقوا ایثار و بالاترین درجه ایثار شهادت است، گفت: مکتب حاج‌قاسم خدا را دیدن و خود را ندیدن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در یکسال کمتر دیدیم حوزه فرهنگی حاج‌قاسم برجسته شود، لذا باید فرهنگ حاج‌قاسم تبدیل به جریان شود

او ادامه داد: تولید گفتمان جریان حاج‌قاسم مهم است که ما آن را دنبال می‌کنیم و برای این جریان برنامه تعریف کردیم.

سردار معروفی افزود:

حاج‌قاسم متعلق به همه ملت ایران است و همه برای کار کردن در مکتب حاج‌قاسم جا دارند.

او با اشاره به اردوی راهیان مکتب حاج‌قاسم که برای پذیرفتن  3 هزار نفر روزانه زائر از سراسر کشور دانشجو و دانش‌آموز آماده‌ایم، ادامه داد: الان به دلیل شرایط کرونا برای یک‌هزار نفر آماده‌ایم در این اردو بازدید از بیت‌الزهراء و موزه دفاع مقدس تعریف شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.