فرماندار و رییس شورای تامین عنبرآباد خبر داد:


بازداشت مظنون به قتل در عنبرآباد؛ مقتول تکنسین اورژانس بود

فرماندار و رییس شورای تامین عنبرآباد گفت: مظنون به قتل فردی که در اورژانس این شهرستان اشتغال به فعالیت داشت روز دوشنبه بازداشت شد و بررسی‌های اولیه نیز حکایت از انگیزه‌های شخصی در این قتل دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، فرماندار و رییس شورای تامین عنبرآباد با بیان اینکه مقتول، مسئول پایگاه اورژانس منطقه مردهک بوده است و مظنون نیز امروز بازداشت شد گفت: تحقیقات تکمیلی از ابعاد مختلف حادثه در این زمینه جریان دارد و اعترافات مظنون به قتل هم درباره جزییات دقیق‌تر علل و انگیزه قتل راه‌گشاتر خواهد بود.

یزدان افشاری‌پور روز دوشنبه توضیح داد: جسد مقتول شب گذشته در حاشیه شهر عنبرآباد پیدا شده که با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

به گفته او مقتول گرچه مسئول پایگاه فوریت‌های پزشکی مردهک بوده اما خارج از ساعات کاری به قتل رسیده؛ پیشتر نیز مواردی از حمله به برخی شهروندان برای سرقت اموال آنان در شهرستان عنبرآباد رخ داده و هنوز بررسی‌های تکمیلی درباره انگیزه اصلی این قتل در دست بررسی است.

خبرنگار ایرنا در این زمینه با مسئولان اورژانس حوزه جنوب کرمان نیز مصاحبه کرد که تاکید داشتند طی چندماه اخیر گزارش یا رخدادی درزمینه نحوه امدادرسانی یا بروز مشکلی در فرآیندهای امدادرسانی اورژانس گزارش و ثبت نشده و بررسی‌های اولیه حکایت از انگیزه‌های شخصی در ماجرای این قتل دارد؛ با این حال باتوجه به بازداشت مظنون و اینکه اعتراف‌گیری از مظنون یا مظنونان انجام می‌شود، پس از مرور زمان مسئولان متولی می‌توانند بیشتر درباره جزییات تکمیلی علل و انگیزه‌های قتل اظهارنظر کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.