دکتر رجبی: قول‌های استاندار فراموش شد


بیمارستان نوریه زیر بار مشکلات کرونا کمر خم کرد

دکتر رجبی رئیس بیمارستان اعصاب و روان نوریه کرمان با اشاره به این که قول‌های استاندار فراموش شد، گفت: با ادامه روند کرونا کاهش پذیرش بیمار در بیمارستان نورییه تشدید و هیچ کمکی در این دوران به ما نشد.

بیمارستان اعصاب و روان نوریه کرمان یکی از مراکزی است که در دوران کرونا بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است. تا جایی که دی ماه ۹۹ دکتر رجبی رئیس این بیمارستان از کسری ۵۰۰ میلیون تومانی این بیمارستان خبر داد و گفت که اگر وضعیت ادامه داشته باشد مجبور به اخراج ۱۰۰ نفر از نیروهای خود هستیم.

به دنبال این مشکلات ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ نیز استاندار کرمان از بیمارستان نوریه بازدید کرد و قول‌هایی نیز داد.

حالا اما انگار مشکلات مالی بیمارستان نوریه حل نشده و کرونا بار دیگر این بیمارستان را با چالش جدی مواجه کرده است.

آن طور که دکتر رجبی به «کرمان نو» می‌گوید: با ادامه روند کرونا کاهش پذیرش بیمار در بیمارستان نورییه تشدید شده است.

او ادامه می‌دهد: در همه جای دنیا در چنین شرایطی معافیت مالیاتی و بیمه‌‌ای می‌دهند که پرسنلی اخراج نشود، اما یک ریال هم به ما به عنوان یه بیمارستان اعصاب و روان کمک نشد.

دکتر رجبی با اشاره به صدور دستور اجرایی برای بیمارستان افزود: درآمد ما حتی کفاف حقوق پرسنل را نمی‌دهد؛ چک‌ها برگه شده و در طرف مقابل حق بیمه‌ها کامل گرفته می‌شود؛ چطور برای یک بیمارستان در شرایط کرونا دستور اجرایی صادر می‌شود؟

او با اشاره به این که در بازدید استاندار گفتیم مشکل مالی داریم و درآمد ما افت کرده است، گفت: قرار شد برخی معافیت‌ها در نظر گرفته شود اما قول‌های استاندار فراموش شد؛ چند بار هم به معاون او زنگ زدم اما فایده نداشت.

او با اشاره به این که با وجود شرایط بد پرسنل بیمارستان را اخراج نکردیم گفت: انتظار دیگری داشتیم اما هیچ کمکی در این دوران به ما نشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75104
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.