اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل‌گهر:


تیم‌ها پول زیادی برای بازیکنان خود پرداخت کرده‌اند

سرمربی یونانی گل‌گهر در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پیکان گفت: بازی اول را بردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم اما نمی‌خواهم در بازی قبل بمانیم و تمرکزمان روی بازی با پیکان است و می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. انتظار یک بازی سخت را داریم و این موضوع در همه بازی‌های لیگ وجود دارد.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی دوم لیگ برتر فوتبال در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود. گل‌گهر سیرجان روز سه‌شنبه در تهران به مصاف پیکان می‌رود و مس رفسنجان دیگر تیم استان کرمان نیز میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

کفهٔ ترازو به نفع گل‌گهر

در 5 بازی اخیر تقابل 2 تیم گل‌گهر سیرجان و پیکان 3 برد برای گل‌گهر یک تساوی و یک برد سهم پیکانی‌ها بوده است.

تیم سیرجانی با برد 3 گله‌ی هفته‌ی گذشته نیز که در سیرجان و با حضور تماشاگران زن برگزار شد و در فصل نقل‌وانتقالات هم خوب عمل کرده حالا باروحیه خوب به مصاف شاگردان رسول خطیبی می‌رود. پیکانی‌ها بازی هفته‌ی قبل خود را با تساوی در مازندران مقابل نساجی مازندران به پایان رسانده‌اند.

سرمربی یونان گل‌گهر با بیان اینکه در سیرجان فضای خوبی وجود دارد گفت: «ما در بازی اول در سیرجان هواداران خوبی داشتیم و خانم‌ها و آقایان از ما حمایت کردند. امیدوارم این جو در کل فوتبال ایران حاکم شود و ادامه داشته باشد. از گذشته اطلاعات کمی از فوتبال ایران می‌دانستم و الان بیشتر می‌دانم. برای اینکه فوتبال بهتری داشته باشیم، باید به زمین‌ها بیشتر توجه شود. اولین موضوعی که باید حل شود بحث کیفیت زمین است.»

او با اشاره به تیم پیکان اظهار کرد: «پیکان نتیجه خوبی برابر نساجی کسب کرده و الان اعتمادبه‌نفس خوبی دارد. پیکان از تیم‌هایی است که بازیکنان جوانی در اختیار دارد و این موضوع باعث می‌شود بازی برای ما جذاب شود.»

سرمربی گل‌گهر همچنین تصریح کرد: «به‌طورکلی ایران لیگ خوبی دارد؛ چون خیلی از تیم‌ها پول زیادی برای بازیکنان خود پرداخت کرده‌اند. این نشان می‌دهد آن‌ها می‌خواهند قهرمان شوند. فکر می‌کنم چهار و پنج تیم خیلی به هم نزدیک هستند. خیلی برایم ساده نیست که درباره اهداف خودمان در گل‌گهر صحبت کنم.»

آیا اولین بازی خانگی رفسنجانی‌ها با حضور تماشاگران زن برگزار می‌شود؟

مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان است که هفته‌ی گذشته با یک بازی بی‌روح توانست یک امتیاز از هوادار تهران بگیرد. این تیم روز چهارشنبه در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر در رفسنجان به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

مس رفسنجان در روزهای اخیر با خروج مهرداد رضایی و اختلافاتی که او با ساکت الهامی داشت دچار حاشیه‌هایی شده بود.

طبق شنیده‌ها مس رفسنجان نیز می‌تواند؛ مانند دیگر تیم کرمانی بازی‌هایش را با حضور تماشاگر زن برگزار کند. حال باید دید نظر شورای تأمین و مسئولان تصمیم‌گیرنده چه خواهد بود؟

در صورتی که این اجازه به مس رفسنجان داده شود دومین تیم کرمانی نیز در بازی‌های خانگی از حضور تماشاگران زن خود بهره‌مند خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107558
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.