نشست خبری سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر برگزار شد


اوزونیدیس: گلگهر را با بازیکنان ایرانی می‌سازم

سرمربی یونانی باشگاه گل‌گهر در اولین نشست خبری‌اش گفت: به کارکردن با جوانان اعتقاد دارم؛ ولی این بستگی به آنها هم دارد. دیده‌ام که در ایران بازیکنان جوان خوب کار می‌کنند. در گل‌گهر به دنبال این هستیم که هر روز بهتر شویم و پله‌پله بالا برویم.

به گزارش کرمان‌نو، اولین نشست مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی باشگاه گلگهر در سیرجان برگزار شد.
در ابتدای این نشست به مرور برنامه‌های اوزونیدیس پرداخته شد و پس از آن هم سوال‌های خبرنگاران و توضیحات این مربی یونانی مطرح شد.
اوزونیدیس درمورد کار با جوان گفت: «با توجه به قوانین جدید فوتبال ایران باید از جوانان استفاده کنیم. خیلی از جوانانی که الان در تیم ملی یونان هستند، با من کار کرده‌اند. به کار کردن با جوانان اعتقاد دارم ولی این بستگی به آنها هم دارد. دیده‌ام که در ایران بازیکنان جوان خوب کار می‌کنند. از باشگاه خواسته‌ام که جوانان بیشتری در اختیارم بگذارد تا شرایط آنها را بررسی کنیم. البته باز هم به خودشان بستگی دارد.
اوزونیدیس درباره‌ی جذب بازیکن خارجی نیز گفت: هدف ما در ابتدا این است که تیم را با بازیکنان با کیفیت پر کنیم. سعی دارم تیم را با بازیکنان ایرانی بسازم و اگر جای خالی بود سراغ بازیکن خارجی البته با کیفیت بالاتری خواهیم رفت. آشنایی کامل با بازیکنان ایرانی دارم و حتی بازی‌های ملی و باشگاهی را دنبال می‌کردم. قبل از گل‌گهر هم پیشنهاداتی برای حضور در لیگ برتر ایران داشتم.»
وی افزود: »قطعا از مربیان ایرانی هم استفاده خواهم کرد. من با بازیکنان ایرانی آشنایی داشته‌ام ولی قطعا مربیان ایرانی بیشتر می‌توانند کمک کنند. ذهنیتی درباره این ماجرا دارم ولی باید با باشگاه برای تصمیم نهایی به جمع‌بندی برسیم.»
اوزونیدیس درمورد دستیارانش به افراد مانند سارکی مربی بدنساز و دیمیتری هم به‌عنوان مربی گلرهای تیم اشاره کرد و گفت سایر اعضای کادر فنی را هم باشگاه به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

گل‌گهر بعد تحقیق سراغم من آمد

اوزونیدیس در دفاع از عملکرد خود و در پرسش خبرنگار درمورد اینکه اگرچه در کشور خود یونان، رومانی و آپوئل موفق بوده اما در آسیا و تیم الفیصلی عربستان موفق نبوده این گونه توضیح داد: «قطعا شما جزئیات را نمی‌دانید. من در بازی‌های آخر فصل به الفیصلی اضافه شدم و در آستانه سقوط بودند. نتایجی که گرفتیم باعث صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد. به نظرم کاری که من انجام دادم خوب بود و به همین دلیل از من خواستند برای فصل هم بمانم. اما شرایط متفاوت بود و دوست نداشتم بمانم. بعد از سقوط اصلا دوست نداشتم بمانم. باز هم تاکید می‌کنم که من موفق بودم و به همین خاطر از من خواستند که با آنها همکاری کنم.»

او با بیان اینکه موفقیت می‌تواند معنای دیگری هم داشته باشد ادامه داد: «دوست دارم در مورد جام‌های که گرفتم هم صحبت کنید. باشگاه گلگهر برای استخدام من بررسی انجام داده و من هم دوست دارم در تیمی که کار میکنم موفق باشم و جام کسب کنم.»

می‌خواهیم از سال‌های گذشته موفق‌تر باشیم

وی با بیان اینکه باشگاه گلگهر زیرساخت‌های بسیار خوبی را فراهم کرده گفت: «امیدوارم امسال با حمایت‌های شما سال خوبی داشته باشیم. ما می‌خواهیم از سال‌های گذشته موفق‌تر باشیم. هدف این است که از وضعیت کنونی یک پله بالاتر برویم. این را فهمیدم که در کارشان جدی هستند. من هم تحقیقاتی داشتم و دوستان همه مثبت حرف زدند و گفتند سال به سال بهتر شده است. هدف من هم این است که روز به روز و لحظه به لحظه موفق‌تر باشیم.

گلگهر کجا تمرین خواهد کرد؟

مهمترین موضوع شاید محل تمرین تیم گلگهر باشد این تیم در سال‌های گذشته بیشتر تمریناتش را در تهران و خارج از سیرجان برگزار می‌کرد.
اوزونیدیس نیز درمورد پاسخ به اینکه وضعیت تمرینات امسال چگونه خواهد بود گفت: «امکاناتی که اینجا دیدم رضایت بخش بود. اما من فقط دو سه روز اینجا بودم و برای تصمیم‌گیری به زمان نیاز دارم. باشگاه متعلق به سیرجان است و مهم است که پایگاه ما همینجا باشد، اما باید فرصتی داشته باشیم و همه مسائل را بررسی کنیم. به طور کلی از نظر زیرساخت چیزی که وحود دارد، از چیزی که فکر میکردم بهتر است. باید با مدیریت به جمع‌بندی برسیم تا کاری را انجام بدهیم که به نفع تیم باشد.»
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105803
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.