نساجی صفر - گل‌گهر یک


۳ امتیاز شیرین از قائمشهر در سبد گل‌گهر

در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر گل‌گهر سیرجان با تک گل ممی‌زاده و اشتباه بازیکنان نساجی به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کرد. گل‌گهر با ۷ امتیاز در رتبه‌ی دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

به گزارش کرمان‌نو، در ادامه‌ی بازی‌های هفته‌ی سوم لیگ برتر گل‌گهر سیرجان نماینده استان کرمان از ساعت ۲۰:۰۰ پنجشنبه ۲ شهریور در مازندران به مصاف تیم نساجی رفت.
اگرچه بازی پایاپای دنبال می‌شد و ۲ تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند اما گل‌گهری‌ها با اشتباه فردی تیم نساجی توانستند توسط ممی‌زاده به گل برسند و نیمه‌ی اول را با برتری به رختکن بروند.
نساجی از ۲ بازی قبلی خود ۲ تساوی در لیگ برتر بدست آورده بود و در این بازی خانگی به دنبال کسب پیروزی بود، سیرجانی‌ها نیز که در ۲ هفته‌ی قبلی یک پیروزی سه گله مقابل فولاد و یک تساوی بدون گل در برابر پیکان بدست آورده بودند در این بازی به دنبال روند رو به رشد خود بودند تا بتوانند در بین تیم‌های بالانشین باشند.
در نهایت بازی با همان تک گل نیمه‌ی اول به پایان رسید تا گل‌گهر با ۷ امتیاز در رتبه‌ی دوم جدول قرار بگیرد.
از نکات قابل توجه این بازی حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه وطنی قائمشهر بود که از نزدیک نظاره‌گر مسابقه نساجی و گل‌گهر بودند. آندرانیک تیموریان و آلین دینکا، ۲ مربی تیم ملی بودند که در ورزشگاه حضور داشتند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107997
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.